תקשורת ומדיה

בדרך לחבילה צרה: צפויה לכלול שידורי בסיס - ולפחות 4 ערוצי תוכן נוספים

בשבועות הקרובים מוזמן הציבור להגיש הצעות במסגרת שימוע שמועצת הכבלים והלוויין מקיימת, לגבי מבנה החבילה הצרה שיציעו HOT ו-yes
מועצת הכבלים והלוויין אישרה היום (יום ה\') את מתווה השימוע ל\"חבילה הצרה\" שחברות הכבלים והלוויין יחויבו לספק. החבילה הצרה תכלול ערוצים בסיסיים, ועוד 4 ערוצים תכניים לפחות, בתחומי הספורט, ילדים ונוער, סדרות וסרטים, וחדשות מהעולם. עמדות הציבור יוגשו עד ל-25 ביולי.
ב-22 במארס פרסמה המועצה שימוע ציבורי לשם קבלת עמדות תעשיית השידורים והציבור בעניין חבילות שידור מצומצמות. לאחר שהמועצה בחנה את התגובות לשימוע, היא החליטה לפרסם שימוע נוסף לפיו יתוקנו הכללים באופן שיחייב את HOT ואת yes להציע למנויים מקבץ שידורים מצומצם, במקביל לחובתם להציע חבילת בסיס.
תיקון הכללים שהציעה המועצה נועד אף להסדיר את חובת ההשקעה של בעלי הרישיונות בהפקות מקומיות מסוגים שונים בערוצים אותם יבחרו לשדר במקבץ השידורים המצומצם. בין היתר אף מוצע כי במסגרת ערוץ ספורט כלשהו, ישודרו כמה מפעלי ספורט, בהם ליגת האלופות, או ליגת העל בכדורסל.
יש לציין כי שימוע זה מגיע על רקע המהפכה בשוק התקשורת המקומי, עם הודעתן של סלקום ואורנג\' על כניסה לתחום השידורים, במה שמהווה תחרות קשה ל-HOT ול-yes, לצד השינויים הצפויים במערך השידורים הדיגיטליים - ה-DTT.
שר התקשורת משה כחלון מסר כי \"הגיעה העת שלקוחות HOT ו-yes יקבלו חבילת ערוצים איכותית ושימושית - במחירים זולים משמעותית מההצעות הנוכחיות שלהן\".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    רווחה לצופי עידן + המקרטע! (ל"ת)
    צופה מאוכזבת 07/2012/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    הוט והערוצים
    ברוריה 07/2012/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני שמחה שסוף סוף הבינו בהוט שיש הרבה מאוד אנשים כמוני שלא צריכים ולא משתמשים בכל כך הרבה ערוצים אני וילדי עברנו לעידן פלוס ומאוד נהנים מהערוצים הרלונטיים אם הוט יתנו לנו לבחורעד חמישה ערוצים נחזור
    סגור
  • 6.
    רווחה ללקוחות השבויים של יס בפריפריה
    עוזי 07/2012/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביישובים בהם הוט אינה פרוסה.
    סגור
  • 5.
    חברות הכבלים יקרניות סתם ערוצים מנפחים חבילות
    י. ל. 07/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות הכבלים שנים מנפחות בכמויות של ערוצים שבכלל לא מעניינים ולא על פי דרישות הלקוח כדי לגבות סכומים מהצרכנים ללא הצדקה.בכלל ייש הרבה אי צדק במדינה.
    סגור
  • 4.
    חזירים, היכונו לננקמת העשוקים.
    בוז לדואופול הנשכני 07/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשקתם רימיתם, זמן הנקמה יגיע.
    סגור
  • 3.
    בדרך לחבילה צרה
    רוני 07/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לכחלון. 64 שנים המדינה חיכתה לאחד כמוך. כל הכבוד המשך כך
    סגור
  • 2.
    שנים רבות אני לקוח של טלויזיה רב ערוצית
    לקוח לא מרוצה 07/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשרות ערוצים ולמעשה אין מה לראות אלא אם אתה משלם כסף נוסף - בנוסף לדמי המנוי היקר ... רק כך תוכל לראות משהו. אחרת אתה נשאר עם חבילת בסיס ריקה מתוכן ומלאה בשידורים חוזרים , בספורט לא מענין וגם הוא בשידורים חוזרים, בסרטים ישנים שגם הם משודרים שוב ושוב עד לעייפה. שוק הטלויזיה הרב ערוצית חייב לעבור רפורמה מן היסוד , חייבים להפסיק את המחירים המטורפים גם של חבילות הבסיס וגם של הערוצים הנוספים בתשלומים נוספים. מובן הרצון לעשות כסף אבל גם לרצון להתעשר חייבים לשים גבולות אחרת לקוחות פשוט יפסיקו לשלם על שום דבר מאות ש"ח לחודש.
    סגור
  • 1.
    just because עכשיו תהיה אלטרנטיבה לא אומר שלא
    oferdesade 07/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להחרים אותם בגלל several שנים של ניצול ציני של הלקוחות. כמו שעזבו את בזק צריך לתת גם להם להתייבש ולהתבייש קצת בצד.
    סגור