תקשורת ומדיה

ורשבסקי מול 200 מעובדי ערוץ 10: "הכל פוליטי - סוגרים אותנו בגלל מי שאנחנו"

כינס את עובדיו בעקבות החלטת ועדת הכלכלה לא להיענות לבקשת הזכייניות לדחות תשלום החובות. עובד בערוץ: "המצב על הפנים, אבל נילחם"
ערוץ 10 ימשיך להיאבק על עתידו, גם לאחר המכה שקיבל היום (יום ב\') בוועדת הכלכלה של הכנסת. מנכ\"ל הערוץ יוסי ורשבסקי, כינס לפני שעה קלה כ-200 מעובדי הערוץ וחברת החדשות שלו, וניסה להרגיע אותם, דווקא לאחר דבריו בכנסת, כי \"ב-27 בינואר 2012 יפוג הזיכיון של הערוץ. אם תצביעו נגד הדחייה אאלץ להמליץ בפני בעלי המניות שלא ליטול הארכת זיכיון\".
ורשבסקי אמר לעובדים כי עדיין ממתינה בפני הערוץ הצבעה בכנסת, וכי במקביל להחלטת ועדת הכלכלה, עובדי הערוץ יצאו למאבק על עתידו: \"חטפנו מכה מוועדת הכלכלה, היום התברר סופית שזה עניין פוליטי ושסוגרים אותנו בגלל מי שאנחנו. חברי הכנסת הגישו הסתייגות להחלטה הזו ואולי יש עוד סיכוי שחברי הכנסת יתעשתו בקריאה השנייה במליאת הכנסת\".
\"יש לנו משקיע שמעוניין להיכנס\", אמר ורשבסקי ורמז על חזי בצלאל בלי לומר את שמו, \"אבל הוא ייכנס לערוץ רק אם נסדיר את כל ענייני החובות מול המדינה. בינתיים בימים הקרובים חייבים למרות מה שחטפנו לשמור על אופטימיות ולהמשיך לשדר כרגיל. לכן, נמשיך לעבוד כמו ערוץ 10. סוגרים אותנו בגלל מי שאנחנו ולא נפגע בזהות הזו. האינטגריטי שלנו יישמר עד הרגע האחרון\".
מוקדם יותר היום, האשים ורשבסקי את חברי הכנסת, באפשרות כי הערוץ ייסגר: \"אתם ודאי תגידו שבעלי המניות סוגרים את הערוץ ואנחנו נגיד שהמחוקק סוגר אבל את האמת העגומה זה לא ישנה. ערוץ 10 ייסגר ושוק הטלוויזיה יחזור 10 שנים לאחור ויישאר כזה תקופה ממושכת. מהלך כזה סותר את רוח הצעת החוק הנוכחית אשר כל מטרתה לגרום להגדלת מספר הערוצים הניתנים לציבור ללא תשלום כספי\".
לאייס נודע כי המהלך להעברת ערוץ 10 לנווה אילן ימשיך, גם כאשר עתידו של הערוץ לוט בערפל. הערוץ אמור להשלים את המעבר לירושלים רבתי כבר בשבועיים הקרובים, ולמרות ההחלטה היום בוועדת הכלכלה, לא יקפיא את המעבר.
אחד מהנוכחים היום בישיבה עם ורשבסקי, אמר לאייס: \"המצב על הפנים. זה לא פשוט להמשיך לתת פייט כל יום וכל יום לנסות לנצח את המתחרים, כאשר מרחפת מעל הראש שלנו עננה כל הזמן. נלחם עד טיפת דמנו האחרונה\".
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    שיסגרו רק שטיות יש שם
    אנונימי 01/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה צריך לראות את כל התוכניות השטטיות האלה ! שיסגרו .. יש את ערוץ 2
    סגור
  • 14.
    שייסגר, מה הוא טורם? לעוד זבל?
    אנונימי 12/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יזכור אותו יום לאחר הסגירה, מה הוא נותן לנו? בזבוז זמן, רמה ירודה
    סגור
  • 13.
    בסה"כ ביבי עוזר לבעלים שלכם לסגור...
    עידו 12/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי להוציא עוד כסף. זה הכל :-) לא מריבות ולא נעליים.
    סגור
  • 12.
    ורשבסקי, מי גאון של אמא?
    שרון 12/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלטות ניהוליות כושלות הביאו את הערוץ למצב הנוכחי. תבוא בטענות רק לעצמך, ולא לאף אחד אחר
    סגור
  • 11.
    כשההנהלה כושלת - כוווולם אשמים (ל"ת)
    לסגור ומהר 12/2011/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    משכורות עתק:חיימוביץ,איילון,איש שלום,קירשנבאו
    עשרות מליונים לחודש 12/2011/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ם,לונדון,זוהר,זוארץ......................................................................................
    סגור
  • 9.
    ע' 10 העדיף לשלם מאות אלפים משכורת למגישים (ל"ת)
    ארז 12/2011/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אני לא חושב שיש פה עניין פוליטי, הערוץ חייב
    צבי ראובן 12/2011/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשלם תגמולים למדינה ובמקום זה העדיף לשלם משכורות עתק למגישים
    סגור
  • 7.
    לבי עם העובדים, אך על הבעלים לעמוד בהתחייבויו
    יצחק 12/2011/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אוהב את ערוץ 10 ומעדיף אותו על פני השניים הישראליים האחרים. זה לא מצדיק עדיין את ההתנהלות של בעלי הערוץ. מדי תקופה הם מחליטים לסחוט מהמדינה ויתור על חובותיהם, באמצעות איומים בסגירת הערוץ. בעלים נכבדים וכבדים בהון: השקעתם עד כה מיליארד ש"ח בערוץ, אז שלמו גם את החוב בסך 60 מיליון והפסיקו לאיים. נמאס מההתעלקות שלכם על כספי הציבור. לא משתלם לכם - לכו לעזאזל, כבר יהיה מי שיטפס על העגלה שתתפנה.
    סגור
  • 6.
    הדרך להילחם בפאשיזם/מקארתיזם
    תרבות 12/2011/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התשתית לסגירת ערוץ 10 היא חלק מהלך כולל של כנופיית ביבי/אקוניס/לוין/אלקין/דדון/קירשנבאום להפיכת מדינת ישראל לדיקטטורה ימנית מפחידה. אין כרגע גורמי אופוזיציה שעומדים על המשמר. הדרך היחידה היא חבירה לגורמים דמוקרטיים במערב הנאור. בדיוק כמו שעושים גורמי אופוזיציה בסוריה ואיראן. התארגנות כזו יצאה לדרך - באמצעות קבוצות ה"נפגשות" במגזין האזרחים : publicveto.co.il במהלך החודש הבא , יש מפגשים עם ארגון דמוקרטי OSCE וכמו כן מתוכנן להפגש עם תחקירני BBC שעובדים על תחקיר העוסק בכרסום בדמוקרטיה הישראלית והגורמים לכך (= אלקין, אקוניס, דדון, ביבי, וכנופייתם)
    סגור
  • התאגדות בלתי חוקית!!!
    morpheus 12/2011/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה מתאגדים להם עוכרי ישראל ומעלים רעיונות כיצד לנגח/לתקוף/לשקר את העם היהודי ומדינת ישראל, שנאה עצמית בלתי מובנת תעשו טובה לכולנו (יהודים-ישראלים גאים )תארזו את עצמכם ויאללה לאירופה לפרק השני בסדרה המצליחה ביותר נגד העם היהודי - השואה!!!
    סגור
  • 5.
    אבל, אתם חייבים כסף לא? מה הבעיה? פשוט תחזירו
    תספורת 12/2011/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את החוב...אממ..חובות מחזירים, לא? אני לא יכול לקנות בקיוסק ואחר כך לומר שאני לא רוצה לשלם. אז פשוט..אממ..תחזירו כאילו את החוב, כמו שאדם הגון עושה.. ואז אולי גם תוכלו לסקר את התספורות של הטייקונים, בהגינות..כי..חובות צריך להחזיר
    סגור
  • 4.
    עסק כלכלי גרידא!
    morpheus 12/2011/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט אין גבול לחוצפה של ערוץ 10- עסק כלכלי שבעליו וקברניטיו סחטו אותו עד תום וכעת מבקשים מכלל אזרחי המדינה לממן עבורם את התענוג כדי שימשיכו לגרוף כספים-הטבות-הנאות-יוקרה...לא,לא ולא!!!!
    סגור
  • 3.
    זה סתם ספין מטופש - הערוץ לא ייסגר
    חיים 12/2011/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם בעלי המניות היו מעוניינים לסגור את העסק ולשם היו מועדות פניהם, הם היו מקפיאים כל הוצאה מיותרת כמו למשל המעבר לנווה אילן, אין שום טעם לשכור מקום לכמה שנים טובות, לשלם למאות אנשים כדי להקים שם אולפן ולהעביר את מה שצריך מגבעתיים, אם הם שוקלים לסגור את הערוץ בעוד חודש וחצי. הרי אף אחד לא יבוא אליהם בטענות שהמעבר לירושלים לא הושלם והרי זה פלא, המהלך לא מוקפא. החלטה תמוהה? לא ממש. אם חזי בצלאל מתנה את כניסתו לערוץ בסילוק החוב שבמונחים של מימן ולאודר נחשב "כסף קטן" זה לא מה שיעצור אותם מלגרום למהלך לקרום עור וגידים. 45 מיליון שקלים (בתוספת 15 מיליון ריבית) לעומת המיליארדים שכבר הושקעו בערוץ, לא יגרמו לטייקונים לוותר על ההשקעה ולראות כיצד כספם יירד לטמיון. כדי להציל את מה שניתן, הם יסלקו את החוב וינסו לעשות אקזיט באמצעות חזי בצלאל. ובשורה התחתונה - הערוץ לא ייסגר. גם ורשבסקי יודע את זה היטב. הוא בסך הכל משחק את תפקיד הקוזאק הנגזל לבקשת בעלי הערוץ שנמצאים מאחורי הקלעים. אז... שלא יעבדו עליכם!
    סגור
  • 2.
    אידלסון סגר את ערוץ 10 (ל"ת)
    יואב 12/2011/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה זה קשור אליו הערוץ לא יכול לשלם את חובותיו (ל"ת)
    ולכן הוא עומד בסגירה 12/2011/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סוגרים אתכם כי לא החזרתם חובות (ל"ת)
    שמרית 12/2011/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור