תקשורת ומדיה
בגלל הפוליטיקה: לפחות רבע מיליון קוראים ביטלו מנוי לעיתון הוותיק
לקראת הבחירות בארצות הברית שקרובות מתמיד, נדרשו העיתונים וערוצי החדשות במדינה, כמדי מערכת בחירות, להודיע על תמיכתם במי מהמועמדים או לא לתמוך באף מתמודד. בוושינגטון פוסט נותרו בהלם בעקבות גל הביטולים שהביאה ההחלטה של בעלי העיתון
ג'ף בזוס, הבעלים של אמזון שרכש לאחרונה את העיתון הוותיק ה"וושינגטון פוסט" ולקראת הבחירות הקרובות לנשיאות ארצות הברית, שיתקיימו בתאריך ה-5 בנובמבר, קיבל בזוס החלטה לא פשוטה לכלי תקשורת בארצות הברית.
כידוע, מדי מערכת בחירות בידי כלי התקשורת בארצות הברית הבחירה, האם לתמוך במי מהמועמדים לנשיאות או שלא לתמוך באף אחד, ולהצהיר על כך. בניגוד לעבר, בזוס החליט שהוושינגטון פוסט לא יתמוך בטראמפ או בהאריס במערכת הבחירות הקרובה.
ההחלטה נראה שגרמה לנזקים רבים לוושינגטון פוסט, ובעיתון עצמו דווח כי מאז יום שישי, היום בו הודיע הוושינגטון פוסט על החלטת הבעלים בזוס, גל ענק של ביטולי מנויים מבוצע על ידי המנויים.
על פי הדיווח, עד כה ביטלו לא פחות מרבע מיליון מנויים לעיתון, נתון המייצג כ-10% מהקוראים שלו ברשת. בנוסף לחלק גדול מהקוראים, גם חלק נכבד מעובדי העיתון זעמו על ההחלטה מאחר והיו רגילים כן לתמוך במועמד לנשיאות במערכות הבחירות הקודמות.
עוד ב-
נראה שמערכת הבחירות הזאת נתפסת בארצות הברית בקריטית ומשמעותית מאוד, והדבר ניכר במאמצים שעושים המתמודדים לגייס תרומות לקמפיין שלהם. על פי דיווחים של ועדת הבחירות הפדרלית, הקמפיינים והעמותות השונות גייסו כבר יותר מ-14.8 מיליארד דולר נכון לסוף אוגוסט 2023, עם עלייה מתמדת מהשנה הקודמת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה