תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 רותח מעצבים: "לא תצליחו להשתיק אותנו"

סערת סרטון הרמטכ"ל: שי גולדשטיין תקף את דובר צה"ל לאחר שטען כי הסרטון שהוצג בתוכנית "הפטריוטים" מהווה "הסתה מכוונת וביזוי של צה"ל ומפקדיו". שי גולדשטיין: "בשביל להגיד שהוא מסית נגד חיילי צה''ל צריך להיות שקרן ומנוול"
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
סערת סרטון הרמטכ"ל הרצי הלוי לא יורדת מהכותרות. לאחר שינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים", תקף את דובר צה"ל בעקבות המכתב ששיגר להנהלת ערוץ 14 בנושא, כעת נחשפת תגובתו של שי גולדשטיין
כידוע, שי גולדשטיין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "פתחי את שי" בערוץ 14, מרבה למתוח ביקורת חריפה על מתנגדי הממשלה ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). לאחר שנחשף למכתב החריף ששיגר דובר צה"ל להנהלת ערוץ 14 בעקבות הסרטון שפורסם ב"פטריוטים", מיהר גולדשטיין להביע את עמדתו בנושא. 
"יש לי רק דבר אחד לומר בעניין סרטון ההרצי הלוי שהסעיר את כל עולמם של הצבועים שמסיתים ללא הפסקה ופתאום נהיו רגישים. כל היאיר לפידיסטים והקפלניסטים והשקרניסטים שצועקים שערוץ 14 מסית נגד חיילי צה''ל, איך אתם חיים עם השקרים ללא הפסקה האלו?", כתב גולדשטיין בחשבון ה-X שלו. 
עוד כתב גולדשטיין: "הרי ערוץ 14 הוא הערוץ שהכי מרים לחיילים. הכי מחבק את החיילים. הכי מגן על החיילים. הכי מפרגן לחיילים. הביקורת שיש לנו זה על הפיקוד הבכיר בלבד, שאחראי למחדל החמור בהיסטוריה הצבאית.  מעולם לא נשמעה מילת ביקורת אחת על חיילי צה''ל בערוץ. להיפך, רק פירגון ואהבה לחיילי צה''ל שהם גיבורי ישראל ואין אחד בערוץ שחושב או שאומר אחרת. והנה שוב אתם משתמשים בצה''ל כדי להסית ולשקר ולהנדס תודעה".
מגיש ערוץ המשיך לתקוף את מתנגדיו של הערוץ וכתב: "אין איזה מעשה נבלה שלא תעשו ואין שום ערך שלא תבגדו בו בניסיון שלכם להשתיק אותנו, כי אנחנו חושפים את ערוותכם יום יום; כי אתם כבר לא יכולים לשקר ולרמות ולהונות בלי שנחשוף אתכם פעם אחר פעם. אתם מתים לסגור את הערוץ רק בגלל שהוא לא מאפשר לכם לשחק יותר על מגרש ריק ומול שער פרוץ. לא תצליחו. העם מבין ורואה אתכם ולכן הוא עובר יותר ויותר לצפות בנו. המספרים לא משקרים. זה רק אתם שמשקרים כל הזמן. לא תצליחו להשתיק אותנו".
 
כזכור, בתוכנית "הפטריוטים" הוצג סרטון סאטירי בו נראה כי פניו של הרמטכ"ל התעוותו לאחר שראה פאצ' עליו כתוב "משיח". במכתב ששיגר דובר צה"ל להנהלת הערוץ נכתב: "התוכן ששודר אתמול בערוץ 14 הוא חציית קו אדום. מדובר בהסתה מכוונת וביזוי של צה"ל ומפקדיו בעת מלחמה ולצערנו, זו אינה הפעם הראשונה שערוץ 14 נוקט כך כלפי צה"ל".
בתגובה לטענות שהציג דובר צה"ל דניאל הגרי במכתבו, ציין שי גולדשטיין: "האמת ברורה למי שצופה בערוץ: זה היה סרטון שמבקר רק את הרמטכ"ל. אפשר לאהוב אותו או לא, אבל בשביל להגיד שהוא מסית נגד חיילי צה''ל צריך להיות שקרן ומנוול. בשביל להאמין לזה צריך להיות גם מטומטם. עם ישראל חי ויודע את האמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה