תרבות ופנאי

כוכב "המירוץ למיליון" חוטף: "בן השטן, פליטת זרע מיותרת"

לאחר שטען כי ישראל מבצעת פשע מלחמה בעזה, הידוען אוריאל יקותיאל חוטף מהקומיקאי המפורסם. גיא הוכמן: "פליט ריאליטי שהוא פליטת זרע מיותרת. מזל שאני לא מכיר כאלה יהודים"

מערכת ice |  1
המירוץ למיליון, קשת 12
אוריאל יקותיאל, כוכב תוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון", מעורר סערה ציבורית ותקשורתית רחבה. לאחר ששיתף פוסט המכיל טענות כי ישראל מבצעת רצח עם ברצועת עזה וכתב "פשע מלחמה שנעשה בשם כולנו", יקותיאל סופג ביקורת חריפה מהקומיקאי גיא הוכמן. 
הוכמן הביע את דעתו בנושא בסטורי שפורסם בחשבון האינסטגרם שלו. "וזה בן השטן ששמח שאמא שלי נדרסה. פליט ריאליטי שהוא פליטת זרע מיותרת. מזל שאני לא מכיר כאלה יהודים", כך כתב גיא הוכמן על אוריאל יקותיאל. 
כזכור, אמש (חמישי) דווח כי הידוען אוריאל יקותיאל, אשר התפרסם בזכות השתתפותו בתוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון" יחד עם חברו טום באום, טען כי ישראל מבצעת פשע מלחמה. בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, כתב אוריאל יקותיאל:  "עוד יום, עוד פשע מלחמה שנעשה בשם כולנו. עוד יום שכולנו נעצום עיניים ונחשוב שהכל בסדר. 

(צילום: guy_niceguy@)
עוד יום שאנחנו נרוץ לממ"ד וילד בן 11 בעזה יחטוף כדור מצלף, וצה"ל אפילו לא ינסה להסביר את הסרטון הזה כי למי אכפת. עוד יום, עוד אלפי פליטים, יתומים וילדים מתים. עוד דור שלם של פלסטינים שבשבילם ישראל היא הרוצחת הגדולה". בהמשך, כתב יקותיאל: "מאות אלפי פלסטינים בלי קורת גג גוססים ברחוב מקור ורעב. עוד מלחמה שנישאר בה לנצח, עוד חיילים נשלחים אל מותם בשביל כלום".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זה יקותיאל?
    אף אחד 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי בכלל אכפת ממנו, למה לבזבז זמן עליו?
    סגור