תרבות ופנאי

כוכב "המירוץ למיליון" נגד ישראל: "פשע מלחמה שנעשה בשם כולנו"

אוריאל יקותיאל מעורר סערה גדולה ברשתות החברתיות. בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, הוא צירף פוסט שמכיל טענות כי ישראל מבצעת רצח עם בעזה. לצד זאת, כתב יקותיאל: "עוד יום, עוד פשע מלחמה שנעשה בשם כולנו"
מערכת ice | 
המירוץ למיליון, קשת 12
הידוען אוריאל יקותיאל, אש התפרסם בזכות השתתפותו בתוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון" יחד עם טום באום, מעורר סערה ברשתות החברתיות. בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, הוא שיתף פוסט שמכיל טענות קשות כי ישראל מבצעת רצח עם.
לצד זאת, יקותיאל דאג להביע את עמדתו בנושא וכתב: "עוד יום, עוד פשע מלחמה שנעשה בשם כולנו. עוד יום שכולנו נעצום עיניים ונחשוב שהכל בסדר.  עוד יום שאנחנו נרוץ לממ"ד וילד בן 11 בעזה יחטוף כדור מצלף, וצה"ל אפילו לא ינסה להסביר את הסרטון הזה כי למי אכפת. עוד יום, עוד אלפי פליטים, יתומים וילדים מתים. עוד דור שלם של פלסטינים שבשבילם ישראל היא הרוצחת הגדולה".
דבריו החריפים של אוריאל יקותיאל, כוכב תוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון", לא הסתכמו בכך. בהמשך הסטורי, כתב הידוען לעוקביו ברשת החברתית כי "מאות אלפי פלסטינים בלי קורת גג גוססים ברחוב מקור ורעב.  "עוד מלחמה שנישאר בה לנצח, עוד חיילים נשלחים אל מותם בשביל כלום".
כזכור, באוגוסט 2023 הודיע הידוען כי הוא עוזב את ישראל. על פי הדיווח, יקותיאל טס לפריז בכדי לנהל את הקומפלקס החדש של השף אסף גרניט. בריאיון ל"מאקו", סיפר יקותיאל: "אחרי השנה האחרונה יש גם כאב לעזוב. מבאס להרגיש שהכל פה נשרף ואני לא אהיה פה בשביל לצאת לרחובות". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה