תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 נגד מירב כהן: "לא מתביישת למכור פנטזיות לציבור"

שי גולדשטיין נגד חברת הכנסת מירב כהן: לאחר שמתחה ביקורת חריפה על צה"ל ועל הממשלה סביב עסקת החטופים, מיהר מגיש ערוץ 14 לתקוף את האחרונה ברשת החברתית X. שי גולדשטיין: "מבישה"

מערכת ice |  3
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
שי גולדשטיין, הסאטיריקן ומגיש תוכנית הטלוויזיה "פתחי את שי" בערוץ 14, מרבה למתוח ביקורת חריפה על מתנגדי הממשלה והעומד בראשה ברשתות החברתיות. לאחר שתקף את הזמר עברי לידר וציין כי הוא "אנס את זכרם של הנופלים", שי גולדשטיין עולה שוב לכותרות. 
בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום (שלישי) ברשת החברתית X, עקץ גולדשטיין את חברת הכנסת מירב כהן (יש עתיד) לאחר שמתחה ביקורת על צה"ל ועל הממשלה בנוגע לאי מימוש מלא של עסקת החטופים
בריאיון למהדורת החדשות של כאן 11, אמרה חברת הכנסת מירב כהן: "איפה הערך של לצה"ל נפש אחת שווה עולם ומלואו? איפה זה? אם בסוף מאי הייתה לנו הזדמנות לעשות עסקה, אז אתה יודע מה, אולי לא היינו מחסלים עכשיו את סינוואר אולי. 
אבל היו לנו עשרות חטופים בבית שלהם. לירי הייתה חוזרת ללי ושלירה ומתן לאמא שלו וגם החללים ואלה שנרצחו שם היו מגיעים לקבורה וגם חיילים. רק מסוף מאי, 101 חללים. אז יש מחיר לדבר הזה ויכול להיות שהיינו עושים עסקה ובחלוף תקופה היינו מחסלים אותו. איפה הערך של להציל נפש שווה עולם ומלואו?". 
בעקבות דברים אלו, מיהר גולדשטיין להביע את עמדתו בנושא בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו. "אולי ואולי ואולי... לא היה כזה סיכוי אבל חברת כנסת לא מתביישת לשבת ולמכור פנטזיות לציבור...מבישה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא לכעוס עליה היא נמצאת במפלגת הקוקוריקו (ל"ת)
    אורי 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    היא משקרת וגם טפשה (ל"ת)
    יעקב 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מרב
    א 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתחילי לארוז הזמן של המפלגה שלך נגמר העם ישלח אתכם הביתה
    סגור