תקשורת ומדיה

כוכב "הפטריוטים" חושף תיעוד מטלטל: "טירוף, כמעט שרפו שוטר"

לאחר שנמצאה כחשודה בהפרות הסדר שאירעו במוצ"ש האחרון במהלך מחאת משפחות החטופים, אחותו של החטוף מתן צנגאוקר נחקרה באזהרה. יותם זמרי שיתף תיעוד מטלטל מהמחאה וכתב: "טירוף, כמעט שרפו שוטר"

מערכת ice |  2
יותם זמרי (צילום יח"צ)
מחאת משפחות החטופים מחריפה. במסגרת אירועי הפרות הסדר שאירעו במוצ"ש האחרון, בהן תועדו מספר מפגינים ומפגינות מציתים מדורות בכביש איילון (20), וכן בכביש על רחוב מנחם בגין בת"א, המשטרה ביצעה מספר פעולות חקירה, במהלכן זוהו מפגינים החשודים במעורבות בעבירות חמורות אלה.
כאמור, לפני זמן קצר נחקרה באזהרה חשודה באירוע חמור, במהלכו היא הציתה מדורה ברחוב מנחם בגין בעת שהשוטרים נמצאים בסמוך למקום ההצתה תוך ניסיונות לכבות את מוקד האש ובכך סיכנה באופן ממשי את השוטרים ואף אזרחים ששהו בסמוך. על פי הדיווחים, מדובר באחותו של החטוף מתן צנגאוקר.
בהודעה הרשמית של המשטרה, נכתב: "החשודה נחקרה בחשד לעבירות של שימוש פחזני באש, הפרת הסדר הציבורי והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. בתום החקירה החשודה שוחררה בתנאים של הרחקה מהתקהלות אסורה למשך 15 ימים. 
אנו רואים בחומרה התנהגות עבריינית שמהווה סכנה ממשית לחיי אדם כמו גם הפרעה לשוטרים וסיכונם בעת שהם עוסקים בפעילות מבצעית להגנה ולשמירה על שלום הציבור, בכלל ושלום המפגינים, בפרט. חופש המחאה והביטוי אינו החופש לסכן חיי אזרחים ושוטרים, להצית שריפות, לחסום כבישים ולפגוע בחופש התנועה של הציבור".
העיתונאי יותם זמרי, אשר משמש כפאנליסט ולעיתים כמגיש מחליף בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, שיתף תיעוד המתאר את המדורה שהציתו המפגינים בכביש איילון. לצד הסרטון ששיתף עם עוקביו, כתב יותם זמרי: "מה זה הטירוף הזה, אשכרה כמעט שרפו שוטר".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוי אוי
    יעב״ץ 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי אוי אוי שרפו שוטר כמה עוד פייקים יש אצל שדרי 14 לא שרפו ולא נעליים חוזר אלינו הסיפור של הרועה והזאבים חחחח
    סגור
  • 1.
    חלק ממשפחות החטופים אנרכיסטים
    עידו נבו 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו תבינו למה אנשים לא תומכים בכם משפחות חטופים , חלק קטן ממשפחות חטופים מתנהגים כאחרוני העבריינים והאנרכיסטים מושלמים , פלא שהציבור הנורמלי לא תומך בהם בגלל התנהגות ברברית . כן עם כל הצער והכאב אני לא אלך להפגין עבורם כשהם מתנהגים כאנרכיסטים , מונעים על ידי עוכרי ישראל האנרכיסטים מקפלן .
    סגור