בעולם

מחאת משפחות החטופים בניו יורק: "הקהילה הבינ"ל לא עושה מספיק"

מאות מפגינים הגיעו לסנטרל פארק בניו יורק לקריאת מגילה משותפת ולצעוד תחת הסלוגן Bring them home תוך שהם קוראים להשיב את החטופים מעזה. ברוח חג הפורים, לבשו המשתתפים תחפושות של באטמן שמזכירה את משפחת ביבס שנמצאת בשבי ארגון הטרור חמאס
מערכת ice | 
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מאות מפגינים הגיעו אמש (ראשון) לסנטרל פארק בניו יורק לקריאת מגילה משותפת ולצעוד תחת הסלוגן Bring them home תוך שהם קוראים להשיב את החטופים מעזה. ברוח חג הפורים, לבשו המשתתפים תחפושות של באטמן כמו התחפושת של בני משפחת ביבס החטופים ברצועת עזה מתיעודים ידועים של המשפחה מחג פורים שעבר.
דוד של שירי ביבס, מוריס שניידר, השתתף בצעדה ואמר: "ב-7 באוקטובר ילדים תמימים נחטפו מהבתים שלהם. משפחות שלמות. היקרים לנו מכל. הקהילה הבינלאומית לא עושה מספיק. יותר מדי אנשים כבר התרגלו למצב, וזה לא יכול להימשך. אין שום דבר נורמלי בילד בן ארבע ובתינוק בן שנה שנמצאים כבר 170 יום בשבי של ארגון טרור".
עומר לובטון גרנות, מוביל פורום משפחות החטופים בניו יורק הוסיף: "הבוקר יש כאן המון גיבורי על. הגיבורים שאנחנו צריכים. שאריאל וכפיר ביבס צריכים. אנחנו צריכים גם שהמנהיגים מכל הצדדים יהיו גיבורים ויוציאו אותם מהשבי. אין מצווה גדולה כפדיון שבויים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה