תקשורת ומדיה

כוכב ארץ נהדרת מתעצבן מחדשות 12: "תופס את הראש ותולש את השערות!"

"איך אדם כזה מסתובב חופשי?! וכמה כאלה עוד יש?!". הקומיקאי אוראל צברי נותר נסער מהדיווח בחדשות על התוכנית לפוצץ את עזריאלי ומפנה אצבע מאשימה למי ששחררו את המחבל מהכלא: "מה חשבתם? ששנתיים בכלא והוא הפך לפיית השניים?"
מערכת ice | 
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
הקומיקאי, אוראל צברי, שיתף היום בחשבון האינסטגרם שלו את הדיווח של ברהנו טגניה על פיגוע הטרור שנמנע ברגע האחרון בלב תל אביב: "שומע את ברהנו טגניה מספר בחדשות שראש החוליה מטייבה שתכנן לפוצץ את עזריאלי כבר היה עצור שנתיים בגין השתייכות לדאעש, תופס את הראש ותולש את השערות!!!  איך אדם כזה מסתובב חופשי?! וכמה כאלה עוד יש?! מה חשבתם? ששנתיים בכלא והוא הפך לפיית השניים?".
צברי הוסיף על הפוסט הזועם בנימה אישית: "קשה לי. באמת. כמה אבסורדים אנחנו מגלים השנה. כמה".
זו לא הפעם הראשונה שצברי מביע דעתו על המצב הביטחוני ובסגנון שלא בהכרח תואם את הברנז'ה אליה הוא משתייך כעת. לפני כשבוע העלה צברי סטורי בעקבות הפיגוע ברכבת הקלה ביפו וכתב: "לא יאומן, פיגוע בתל אביב היום, פשוט מחריד. יהי זכרם ברוך. אנחנו מתמודדים עם רוע שלא היה כמותו, אמן שימצאו פיתרון כבר לבעיה הבלתי נסבלת הזו, שינהלו ביד קשה הרבה יותר".

מתוך חשבון האינסטגרם של אוראל צברי oreltsabari@
הקומיקאי המשיך והתרעם על המציאות של כניסת שב"חים לשטח ישראל וכתב: "כולנו הזדעקנו, צעקנו שהאסון בפתח. עברו חודש, חודשיים והאסון התרחש. אמן שימצאו פיתרון כבר לבעיה הבלתי נסבלת הזו, שינהלו ביד קשה הרבה יותר, גם בעוד מאה שנה אין בהם אמונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה