ויראלי

כוכב ארץ נהדרת נפרד בזעזוע: "יהי זכרו ברוך"

אוראל צברי כתב על רקע שחור בסטורי שהעלה לאינסטגרם שלו, התייחסות כואבת לפרשייה: "הסיפור של הילד מנדי בולטון שחטף התקף לב בבר מצווה לאחר שחווה חרם...פשוט לא יוצא לי מהראש"
מערכת ice |  3
ארץ נהדרת (צילום מסך קשת 12)
לאחר שמנחם מענדל (מנדי) בולטון, בן 12 מכפר חב"ד, הלך לעולמו בנסיבות טראגיות בעקבות חרם חברתי אכזרי שעבר. האירוע התרחש במהלך בר מצווה של חברו לכיתה, שם הילדים נמנעו מלרקוד איתו, מה שגרם לפגיעה קשה ברגשותיו, כוכב ארץ נהדרת אוראל צברי שיתף את תחושותיו בעקבות הסיפור הקשה.
צברי כתב על רקע שחור בסטורי שהעלה לאינסטגרם שלו, התייחסות כואבת לפרשייה: "הסיפור של הילד מנדי בולטון שחטף התקף לב בבר מצווה לאחר שחווה חרם...פשוט לא יוצא לי מהראש".

הוא פנה אל העוקבים שלו במסר של אחדות כואב ביותר: "אנא מכם, תהיו טובים אחד לשני, תבינו שמילים משפיעות, תבחרו בחברות, באנושיות, תעשו טוב ותקבלו טוב פי אלף, יהי זכרו ברוך".

כזכור, אביו של הנער, ישראל בולטון, תיאר את האירוע בפוסט קורע לב ברשתות החברתיות, שבו ציין כי מנדי סבל מהפרעות קצב לב לא מאובחנות, שלבסוף הובילה לאובדן הכרתו. לקח זמן עד שניגשו אליו, ובשלב הזה מנדי היה כבר במצב חמור. צוות רפואי שהוזעק למקום ביצע בו החייאה ממושכת, אך מצבו המשיך להחמיר, והוא הועבר לטיפול נמרץ בבית החולים תל השומר. בבוקר למחרת, הרופאים גילו בצקת במוח, ולאחר זמן קצר מנדי נפטר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נאה דורש נאה מקיים
    געגע 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארץ נהדרת בחלק מהמערכונים לועגת למגזרים כאלו האחרים ובזה נותנת לגיטימציה ללעג כלפי מגזרים אלו, (התוכנית פופולרית). אז חשבון הנפש הוא גם על כותבי התכנית.
    סגור
  • 1.
    כוכב ארץ נהדרת
    משה 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה תפסיקו לחשוב חב״ד= אהבת ישראל לרוב זה רק אינטרסים אצלם מאחד שמבין
    סגור
  • תגובה מזעזעת עדיף לשתוק
    אורלי 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אין לך משהו חכם להגיד לפעמים השתיקה יפה... טיפש שלא מבין כלום!
    סגור