ויראלי

כוכב ארץ נהדרת חושף פרט מזעזע: "הוא ממש שכן שלי"

אוראל  צברי העלה סטוריז מהדייט הלילי וכתב: "בקרוב כבר לא יהיו לנו הזדמנויות להיות ספונטניים. ועוד היא יזמה והיא לא הספונטנית בדרך כלל", אבל בצל ההנאה הגדולה, היה גם רגע מעציב מאוד, כאשר ראה כרזה של החייל החטוף נמרוד כהן: "הלוואי שתחזור, התברר לי שהוא ממש שכן שלי"
מערכת ice | 
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
ה-7.10 היה יום שייזכר לעד בשל הרצח המתועב של ישראל על ידי המחבלים של חמאס בפלישה לעוטף עזה, וכמובן גם החטופים שהשלימו שנה בשבי ועדיין לא שוחררו 101 מהם. אוראל צברי ניסה להתנתק מהאווירה אבל לא ממש הצליח.
צברי העלה סטוריז מהדייט הלילי וכתב: "כמה זמן לא יצאנו לדייט ואז היא אמרה לי, אוראלי בוא נצא...בקרוב כבר לא יהיו לנו הזדמנויות להיות ספונטניים. ועוד היא יזמה והיא לא הספונטנית בדרך כלל".
אבל בצל ההנאה הגדולה, היה גם רגע מעציב מאוד, כאשר ראה כרזה של החייל החטוף נמרוד כהן, שכבר חוגג 20 בשבי החמאס וכתב: "הלוואי שתחזור, התברר לי שהוא ממש שכן שלי", והוסיף אימוג'י של לב שבור.
 
רק אמש צברי העלה סטורי בו כתב על משפחת קוץ: "יהי זכרם ברוך. לא ניתן לאף אחד למחוק את האמת. את הרוע, ואת האכזריות אותה תושבי העוטף נאלצו לחוות משפחה אחת שנמחקה לחלוטין, סליחה". 

בסטורי נוסף שהעלה על רקע ההסבר על המשפחה שנמחקה כולה, כתב: "משפחה שלימה, חלומות, אהבות, שאיפות, שנגדעו באכזריות. יהי זכרם ברוך. קשה להכיל, להבין, והיום הזה הוא בור ענק בחיים שלנו, משפחת קוץ, יהי זכרם ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה