תקשורת ומדיה

רינה מצליח ברגעים דרמטיים: כך תפסה אותה האזעקה בשידור חי

רינה מצליח ועקיבא נוביק, הגישו את תוכניתם המשותפת ברדיו, בכאן רשת ב', כשלפתע תפסו אותם אזעקות, והשניים עברו לשדר ישירות ממקלט בעיר. צפו
מערכת ice | 
רינה מצליח ועקיבא נוביק (צילום כאן 11)
על רקע המתיחות הביטחונית המתגברת, בטח היום (שני) כשאנו מציינים שנה למתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, רינה מצליח ועקיבא נוביק, הגישו את תוכניתם המשותפת ברדיו, בכאן רשת ב', שם התרחשה דרמה לא קטנה.
במהלך השידור של השניים מהעיר קריית שמונה, אחת הערים המטווחות ביותר בישראל, נשמעה אזעקה בעקבות ירי טילים מלבנון. מצליח ונוביק לא התרגשו, שכן השניים עברו לשדר ישירות מהמקלט בעיר, שם נבנו אולפן מאולתר.
כזכור, רינה מצליח, העיתונאית הוותיקה, החליטה לפרוש אחרי שנים רבות מחדשות 12, ואף יצאה לאחרונה לדרך חדשה ומפתיעה במיוחד בתור שחקנית, אחרי שכיכבה על המסך, גם כן בקשת 12, בסדרה "חולי אהבה".
לאחרונה נחשף כי  מצליח בדרך לקאמבק מטורף בקשת 12, אך ממש לא לחדשות אלה למקום אפילו עוד יותר מפתיע ממה שחשבתם, כשהיא תשתתף  בעונה הבאה של הריאלי "המטבח המנצח VIP" בקשת 12. 

מי שתשתתף יחד עם מצליח בעונה הקרובה של המטבח המנצח, שמצולמת בימים אלו, היא אחייניתה של מצליח, מיתר, כאשר מעניין מאוד יהיה לראות את מצליח מזווית שונה לחלוטין ממה שהכרנו אותה עד היום.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה