תקשורת ומדיה

ynet ביום שידורים מיוחד ב-7 באוקטובר: זו התוכנית המלאה

אתר החדשות המוביל, ynet, ביום שידורים מיוחד ב-7 באוקטובר עם בכירי הכתבים והפרשנים של האתר וידיעות אחרונות, כאשר על הפרק גם: אולפן מרכזי ומוקדי שידור בדרום ובצפון הארץ. שרון כידון ואלכסנדרה לוקש יובילו את יום השידורים. כל הפרטים
מערכת ice | 
שרון כידון ואלכסנדרה לוקש (צילום עוז מועלם, אלי סגל)
אולפן חדשות מרכזי, פאנל מיוחד, אנשי השנה, ושיתוף פעולה עם הגולשים - אתר החדשות המוביל ynet יקיים יום שידורים מיוחד ביום שני ה-7 באוקטובר, בהשתתפות בכירי הכתבים והפרשנים של האתר וגם של ידיעות אחרונות, עם אולפן מרכזי ומוקדי שידור בדרום ובצפון הארץ ובכל האירועים החדשותיים סביב יום השנה לאסון, המלחמה הנמשכת והקריאה להחזרת החטופים.
שרון כידון ואלכסנדרה לוקש יובילו את יום השידורים מאולפן החדשות המרכזי, האיש שראה את כל מלחמות ישראל, רון בן ישי, יסכם מתוך עזה שנה של מלחמה; בכירי הכותבים - נחום ברנע, נדב איל ורונן ברגמן – בפאנל מיוחד על ההחלטות הגורליות; שורדים מהטבח בנובה, בקיבוצים ובערים בדרום; אנשי השנה בצפון שנלחמים על חבל הארץ; בכירים בממשלה ובאופוזיציה בראיונות.
עוד בתוכנית: זיו קורן על הצילומים המרגשים; אבי יששכרוף על חמאס שנה אחרי; משפחות המילואימניקים שנושאים בנטל; הגיבורים הפצועים; הילדים שנותרו בלי אבא או אמא; אמנים בולטים על הסיוע בימים הקשים ביותר; וזוכרים את חברנו רועי עידן ז"ל, צלם המערכת שנרצח בטבח.
השידור יחל ב-9 בבוקר ויהיה זמין באתר ובאפליקציה, הגולשים יוכלו לקחת חלק בדיונים באמצעות הרשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה