תקשורת ומדיה

מצמרר: התיעוד האחרון של העיתונאי שנהרג באסון נחשף לראשונה

23 שנה לאסון התאומים: צלם העיתונות היחיד שנהרג ב-11 בספטמבר, ביל ביגארט, היה קרוב יותר מתמיד לזירת האסון. כעת, התמונה האחרונה שהוא צילם בחייו, רגע לפני שהלך לעולמו, נחשפת לראשונה. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
אסון התאומים (צילום ויקיפדיה)
היום (רביעי,), ה-11 בספטמבר 2024, מציינים בארצות הברית 23 שנה לפיגוע הטרור שזעזע את העולם - "אסון התאומים", בו נהרגו כמעט 3,000 בני אדם ועוד אלפים רבים נפצעו, במה שמוגדר כאסון הגדול ביותר בתולדות המדינה ולאחד מפשעי הטרור הגדולים שבוצעו אי פעם.
בין אלה שהיו עדים לאירועים הנוראיים ממקור ראשון היה צלם העיתונות ביל ביגארט, שתיעד באומץ רב את הכאוס וההרס הגדול מקרוב, ותפס תמונה מרתקת של השרידים מהתמוטטות המגדל השני בניו יורק. באופן טרגי למדי, הפריים הזה שנחשף כעת לראשונה יתברר גם כאחרון שלו בחיים.
ביגארט היה צלם עיתונות ותיק ומוערך, שידוע כאחד שלא מפחד לקחת סיכונים, כך שרוב העבודות שלו נלקחו מאזורי אסון, או אזורים בהם שררו סכסוכים כאלה ואחרים. בוליבר ארלנו, צלם של ה"ניו יורק פוסט" שגם סיקר את האירוע, נזכר שראה את הקולגה שלו ביל ביגארט, במקום. לדברי ארלנו, ביגארט היה קרוב יותר למגדלים מכל צלם אחר, ואפילו קרוב יותר ממרבית הכבאים שהגיעו לזירת האסון.
 
במהלך הבוקר, אשתו של ביגארט, סיפרה ששוחחה איתו ויספרה לו שמדובר בפיגוע טרור, והוא ענה לה: "אל תדאגי, אני בסדר". מאז, נעלמו עקבותיו של הצלם. רק אחרי ארבעה ימים של חיפושים בין ההריסות, גופתו נמצאה על ידי הצוותים. ביגארט היה צלם העיתונות היחיד שנהרג באסון הכבד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה