קריירה ולימודים

קורס אקדמי ראשון מסוגו: אילו לקחים אפשר לקחת מ-9/11 לישראל?

הסטודנטים נפגשו עם נפגעי טראומה מאירוע ה-7 באוקטובר ולאחר מכן טסו לניו יורק ולמדו על התמודדות המשפחות והקהילה עם אסון התאומים. בסיום הקורס הגישו עבודה המשווה את הגישות השונות. עם איזו אוניברסיטה נוצר שיתוף הפעולה?
מערכת ice | 
אסון התאומים (צילום ויקיפדיה, unsplash)
עוד מוקדם מידי לדעת כיצד נזכור את אירועי ה-7 באוקטובר בעוד שני עשורים, אבל אולי ניתן ללמוד דבר מה ממי שסבלו טרגדיה דרמטית בעקבות אירוע טרור במקומות אחרים? קורס אקדמי ראשון מסוגו באוניברסיטה העברית בירושלים נוצר בשיתוף פעולה עם תלמידי האוניברסיטה "ישיבה" שבניו-יורק. מטרת הקורס היא הכשרת סטודנטים להתמודדות עם נפגעי טראומה בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר ואסון מגדל התאומים
בקורס השתתפו תשעה תלמידים ותלמידות מישיבה יונירסיטי ועשרה תלמידים ותלמידים מהאוניברסיטה העברית. הסטודנטים ביקרו משפחות וקהילות שנפגעו באסון ה-7 באוקטובר. לאחר מכן טסו הסטודנטים לניו-יורק על מנת לפגוש ולהבין את ההתמודדות של הקהילה המקומית והמשפחות עם אסון מגדלי התאומים. 
בקורס למדו הסטודנטים כיצד לטפל בטראומה בארצות הברית ובישראל, בתוך ההקשרים בהם היא נוצרה. הקורס התמקד בטראומה בהקשרים שונים שבתוכם היא מתרחשת, כולל טראומה צבאית, מערכות יחסים קרובות וטראומה שמתפתחת בשלבי חיים שונים. בנוסף, הקורס עסק בהיבטים הבן-דוריים של הטראומה. בסוף הקורס הגיש כל סטודנט עבודה שעוסקת בהשוואה באופן הטיפול והגישות לטראומה בארצות הברית ובישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה