תקשורת ומדיה

יוסף חדאד בהצעה משוגעת: זה מה שצריך לעשות לעזה

חדאד כתב: "אתמול כל המדינה הזדעזעה אחרי שהתבשרנו על רצח 6 חטופים ישראלים על ידי מחבלי חמאס. מה שכאב לי לדעת זה שהמדינה לא הגיבה על זה מעשית. איך למשל הייתי מצפה שיגיבו? כבר אתמול הסיוע ההומניטרי היה צריך להיעצר לחלוטין, אין משאית אחת שנכנסת- אנחנו לא נעביר מזון ותרופות לרוצחים של החטופים שלנו!"
מערכת ice |  3
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ליוסף חדאד, איש ההסברה מספר 1 של ישראל, פשוט נמאס. כמו אזרחים רבים, גם הוא לא מבין מדוע ממשלת ישראל והמערכת המשפטית לא משנות תקליט ופועלות אחרת נגד חמאס ואפילו המחבלים הכלואים כאן בישראל.
חדאד כתב: "אתמול כל המדינה הזדעזעה אחרי שהתבשרנו על רצח 6 חטופים ישראלים על ידי מחבלי חמאס. מה שכאב לי לדעת זה שהמדינה לא הגיבה על זה מעשית. איך למשל הייתי מצפה שיגיבו? כבר אתמול הסיוע ההומניטרי היה צריך להיעצר לחלוטין, אין משאית אחת שנכנסת- אנחנו לא נעביר מזון ותרופות לרוצחים של החטופים שלנו!".

עוד כתב: "יחד עם זה היינו צריכים לראות הפצצות כבדות ומתמשכות בכל רחבי עזה, שבכל פינה ברצועה ירגישו את העוצמה של צה"ל ויבינו שאנחנו לא שותקים על המעשה הרצחני הזה. וכמובן שבעזה ירגישו את הלחץ הצבאי הקרקעי שמגיע גם לנקודות שעוד לא היינו בהן ברצועה".
לסיום הסביר: "אם על המעשה הזה של רצח 6 חטופים שלנו אנחנו לא באמת מגיבים ולא שוברים את הכלים אז מה חמאס צריך להבין מזה?! למה שיהיה לחוץ להגיע לעסקה או לכניעה או שבכלל יתפשרו במשהו?! מתי יישבו בקבינט אנשים שיודעים איך צריך לדבר ערבית במזרח התיכון?!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אנחנו מדברים איתם ביידיש
    ר 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סבא שלי אמר את זה פני עשרות שנים. מתי נבין כבר?? מי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים.
    סגור
  • 2.
    צודק, כי הוא מבין ערבית (ל"ת)
    אתמר 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יוסף חדאד לראשות הממשלה (ל"ת)
    יוסף חדאד 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור