ויראלי

יוסף חדאד נפרד בכאב: "הבשורות הרעות לא נגמרות", "אובדן ענק"

חדאד ספד ברשתות החברתיות שלו לשלושה חיילים שנפלו בקרבות: "מבינים לבד איזה אובדן ענק ועוד בגיל צעיר כל כך. יהי זכרו ברוך, גיבור ישראל, שנהיה ראויים"
מערכת ice |  3
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יוסף חדאד לא שוכח אף חייל. הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו בשלושה סיפורים שונים.
חדאד פתח וכתב: "עוד חלל צה"ל- סמ״ר דוד משה בן שיטרית, בן 21, מגבע בנימין, לוחם בפלגה 914 בחיל הים נפל. הבשורות הרעות לא נגמרות ורשימת הלוחמים הגיבורים שנפלו למעננו במלחמה לצערנו מתארכת עוד ועוד. יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".

הוא שיתף בעוד סיפור כואב: "רס״ר במיל׳ שלמה יהונתן חזוט, בן 36 מאשדוד, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. כאב שלא נגמר! כמה אנשים טובים ויקרים איבדנו, כמה גבורה והקרבה, ואיזה אובדן ענק! יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".

הוא הזכיר עוד חייל שנפל בקרבות: "חלל צה"ל ה-700 מתחילת המלחמה. הותר לפרסום על נפילתו של סמ״ר עמית צדיקוב, בן 20 מבית דגן, לוחם בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים. נפל בסוף השבוע בעזה, סופ"ש קשה בו איבדנו עוד חמישה לוחמים גיבורים. 700 חללים, מספר לא נתפס. תראו את החיוך של עמית, מבינים לבד איזה אובדן ענק ועוד בגיל צעיר כל כך. יהי זכרו ברוך, גיבור ישראל, שנהיה ראויים"..
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יוסף הראש ממשלה הבא שלנו (ל"ת)
    יובל 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הוא צריך להיות משיח
    דוידו 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלוואי שהרבה מאיתנו ילמדו איך לחשוב ואיך לדבר בזכות חיילי צהל
    סגור
  • 1.
    יוסף חדד ל הסברה ב חסות ה מדינה
    אהרון 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוסף חדד ה איש ה זה היו צריכים לחבק אותו ו לתת לו משרד ה הסברה ו הוא היה מוביל את ה הסברה אבל מעניין ל מי זה לא מתאים ש יוסף חדד לא יוביל ה הסברה כי הוא ה איש ה מתאים ל תפקיד ו חבל ש ה מדינה לא נותנת ב ידי חדד יוסף את שרביט ה הסברה
    סגור