ויראלי

יוסף חדאד נפרד בכאב: "בזכותו אנחנו כאן, יהי זכרו ברוך"

מותו של רס״ן במיל' יצהר הופמן ז"ל קיבל במה אצל איש ההסברה ששיבח את פועלו: "יצהר לא איבד את הערכים והאנושיות שלו לרגע, לחם ופיקד לאור רוח צה"ל כל הדרך. יצהר נפל ב-31.1.24 כשהוא ממלא את משימתו האחרונה במבצע לגילוי חוות השרתים של חמאס בעזה. יצהר הוא גיבור ישראל שנפל למען המדינה"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום יוטיוב/ יוסף חדאד)
עוד סיפור כואב. יוסף חדאד מתקשה לעמוד בסיפורים קורעי הלב. הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו במותו של רס״ן במיל' יצהר הופמן ז"ל.
חדאד כתב: "יצהר נולד ללאה ויונה שמעון, וגדל בעפרה. אח לרחל, עידית, ענב, שמרית, אלון ואושרת. יצהר התחתן עם זוהר ויחד הם גידלו את הראל ובארי ולאחר שהתגוררן בירושלים עברו לגור בישוב אשחר. לאחר שירות כלוחם וקצין ביחידת שלדג יצהר למד הנדסה והיה מבוני הספרייה הלאומית בירושלים וביה״ח פוריה. יצהר שירת כמפקד פלגת הפשיטה במילואים של יחידת שלדג, ואף סוכם לתפקיד מפקד היחידה כשבחר לחזור לקבע עם פרוץ המלחמה".

עוד הסביר: "ב-7.10 בבוקר עם פרוץ מתקפת הטרור של חמאס, יצהר נסע במהירות לבסיס, משם המשיך במסוק עם לוחמי היחידה לקיבוץ בארי להילחם במחבלים ולהציל את תושבי הקיבוץ. הם לחמו שם בגבורה לא נתפסת. שלושה שבועות לאחר מכן הוא נוסע לתושבי בארי בים המלח וביקש מהם סליחה על שלא הצליחו להציל יותר מהם. במהלך הלחימה בעזה, יצהר היה ממובילי הפשיטה הראשונה על ביה״ח שיפאא ופיקד על מבצעים רבים נוספים כשהוא וחייליו נלחמים בגבורה ועומדים במשימות שקיבלו. באחד המבצעים בעזה, יצהר שמע שכוח אחר נקלע לסיטואציה מורכבת עם מחבלי חמאס ופעל ביוזמתו לחבור אל הכוח".
חדאד שיבח: "חתירתו למגע והמקצועיות שלו ושל חייליו הצילה את הכוח. למרות שבאירוע חטף כדור ברגל, הוא המשיך להילחם עד להשלמת והצלחת המשימה. גם אחרי הפציעה הוא השתקם וחזר ללחימה עם חבריו. מספר ימים לפני שיצהר נפל, כשהוא וחייליו טיהרו בניין בעזה, הם מצאו בקומה העליונה אישה זקנה עזתית בכיסא גלגלים שמשפחתה זנחה מאחור. יצהר החליט לשמור עליה במהלך הלילה ובבוקר דאג שתועבר לאיזור הומניטרי".
לסיום כתב: "יצהר לא איבד את הערכים והאנושיות שלו לרגע, לחם ופיקד לאור רוח צה"ל כל הדרך. יצהר נפל ב-31.1.24 כשהוא ממלא את משימתו האחרונה במבצע לגילוי חוות השרתים של חמאס בעזה. יצהר הוא גיבור ישראל שנפל למען המדינה ולמען כולנו, בזכותו אנחנו כאן. יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה