ויראלי

יוסף חדאד נפרד בכאב: "מושא הערצה, יהי זכרו ברוך"

חדאד ספד לגיבור צה"ל שנפל בקרבות: "אריאל עצמו הציל אנשים רבים וחיסל לא מעט מחבלים ברבות מטווח קצר בגבורה עילאית וקור רוח. בשעות הצהריים של ה-8.10 במהלך קרה שהתנהל בביתם של יובל ומעיין בר, מפקד הצוות של אריאל נפצע בבית מאש המחבלים. נכנס לבית כדי לחלץ אותו אך נפגע מצרור של מחבל בן עוולה ונפל במקום"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של סמל אריאל אוחנה ז"ל.
חדאד פתח וכתב: "אריאל, בנם של ליאת ויניב, גדל בקיבוץ רבדים, אח ליואב, גילי ושקד. אריאל היה ילד מופלא, חלומה של כל אמא, מלאך אמיתי. יפה מבחוץ ויפה מבפנים. אריאל היה ילד עם מעוף שחלם מגיל קטן איך הוא מרוויח את המיליון הראשון שלו, יזם בנשמה, רב גוני ומלא בניגודים שהשתלבו בצורה מדהימה באישיות שלו- חזק מאוד אך מלא ברגישות, בעל ביטחון עצמי וצנוע. אריאל תמיד נתן כתף לזולת, אהב אנשים ואדמה, ילד של טבע וטיולים".

עוד המשיך: "אריאל התגייס ושירת כלוחם בגדוד 890 שבחטיבת הצנחנים כנגביסט. ב-7/10 הוא הוקפץ ביחד עם הגדוד שלו במהלך תרג״ד שקיימו בנבי מוסא ישר לקרבות בדרום. שני מסוקים הביאו אותם לאזור עלומים, שם אחד המסוקים הותקף בטיל נ״ט, ומיד הם נכנסו לתוך ליבה של הלחימה במחבלי הנוח'בה. הכוח של אריאל הגיע לבארי בשעה שבקיבוץ מאות מחבלים. אריאל וחבריו לחמו בגבורה לא נתפסת שעות ארוכות. מעל 30 שעות של חילופי אש, חיסול מחבלים וחילוץ של אזרחים מהתופת".
חדאד גם כתב: "אריאל עצמו הציל אנשים רבים וחיסל לא מעט מחבלים ברבות מטווח קצר בגבורה עילאית וקור רוח. בשעות הצהריים של השמיני באוקטובר במהלך קרה שהתנהל בביתם של יובל ומעיין בר, מפקד הצוות של אריאל נפצע בבית מאש המחבלים. אריאל נכנס לבית כדי לחלץ אותו אך נפגע מצרור של מחבל בן עוולה ונפל במקום".
לסיום רשם: "נפל עם חיוך על הפנים. אריאל נגע בכל אדם שהכיר אותו בחייו, וגם נוגע עכשיו במי שלא הכיר אותו וקורא את השורות האלו. בן 19 בנופלו. הדרך והערכים שלו ובעיקר סיפור הגבורה שלו הם מושא הערצה עבור כולנו. יהי זכרו ברוך, גיבור ישראל, שנהיה ראויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה