ויראלי

יוסף חדאד חוגג יום מאושר: "זה הדבר החשוב ביותר"

חדאד כתב: "המתאבקת האמריקאית ממוצא ישראלי עמית אלאור זכתה אתמול במדליית זהב אולימפית בפריז...: ולא רק שהיא דאגה לציין לפני הקרב שהיא מרגישה בליבה שהיא מייצגת גם את ישראל... היא גם דאגה אחרי הזכייה לשלוף את סיכת החטופים ולהעלות את המודעות למצבם וזה הדבר החשוב ביותר"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
לרוב, יוסף חדאד מתייחס ברשתות החברתיות לקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 שנמשכים כאשר יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. אך הבוקר (רביעי) יוסף חדאד חרג מהרגלו ולצד הסיפורים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה הוא שיתף אירוע קצת יותר אופטימי.
חדאד כתב אחרי הזכייה של המתאבקת הישראלית שמייצגת את ארצות הברית במדליית זהב: "המתאבקת האמריקאית ממוצא ישראלי עמית אלאור זכתה אתמול במדליית זהב אולימפית בפריז...:".
 
עוד המשיך וכתב: "ולא רק שהיא דאגה לציין לפני הקרב שהיא מרגישה בליבה שהיא מייצגת גם את ישראל... היא גם דאגה אחרי הזכייה לשלוף את סיכת החטופים ולהעלות את המודעות למצבם וזה הדבר החשוב ביותר- תודה עמית!".
בהמשך כתב בכאב: "הנעדרת האחרונה מטבח ה-7 באוקטובר הוכרזה רשמית כקורבן נוסף של חמאס. בלהה ינון תושבת נתיב העשרה נרצחה באותו יום לצד יעקב בעלה, וביתה נשרף. בשל האכזריות והשריפה שהציתו המחבלים לקח 10 חודשים כדי למצוא שרידים שמהם ניתן היה לקבוע זאת סופית. הרוע המפלצתי של חמאס ממשיך להדהד ומספר הנרצחים בטבח ממשיך לעלות גם אחרי מעל 300 יום שעברו מאז. כל העולם צריך לדעת! יהי זכרה ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה