ויראלי

יוסף חדאד נפרד בדמעות: "חי חיים קצרים ומאושרים"

חדאד שיתף בסיפור נפילתו של סרן איליי עדני ז"ל: "איליי גדל בתל מונד. הוא חי חיים קצרים אך מאושרים, הספיק לחלום, לאהוב ולהגשים. איליי היה אדם אהוב ומוערך ע"י משפחתו, חבריו, חייליו, מפקדיו והסובבים לו"

מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום אינסטגרם/ יוסף חדאד)
שובר לב. יוסף חדאד מתקשה לעמוד בסיפורים קורעי הלב. הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו במותו של סרן איליי עדני ז"ל.
חדאד שיתף: "איליי גדל בתל מונד. הוא חי חיים קצרים אך מאושרים, הספיק לחלום, לאהוב ולהגשים. איליי היה אדם אהוב ומוערך ע"י משפחתו, חבריו, חייליו, מפקדיו והסובבים לו. תמיד הוא היה איש של מנהיגות וערכים, חלם לעסוק בחייו בחינוך. במרץ 2020 התגייס איליי ליחידת הקומנדו מגלן לאחר שיקום ארוך בעקבות פציעתו בכתף במהלך משחק כדורעף כשחקנן של קבוצת תל מונד. את המסלול איליי סיים בהצטיינות ואף סומן ליציאה לקצונה עוד לפני סיומו זאת לאור תפקודו כסמל הצוותי".

עוד המשיך: "כשחזר לצוות – נבחר להוביל את הצוות מבפנים ולהיות סמל לוחמים, עמדה לא טריוויאלית המעמידה את אחד מחברי הצוות לפקד על חבריו. איליי עשה את תפקידיו המאתגרים בדרכו הייחודית והמיוחדת ונחשב למפקד אהוב ומוערך הרואה את חייליו כאילו היו בניו. בהמשך גם יצא לקורס קצינים וחזר ליחידה להוביל צוות לוחמים משלו – "צוות עדני", צוות שאיליי השקיע בו את כל מרצו והיה תחת פיקודו 8 חודשים - עד יומו האחרון. שבועיים לפני סוף המסלול שלהם פרצה המלחמה".
לסיום שיתף: "איליי וצוותו סגרו שבת בבסיס בדרום והיו בין הראשונים לקפוץ להגנת המדינה וקיבוצי עוטף עזה. איליי נפל ב-7/10/23 בהגנה על כפר עזה יחד עם שניים מחייליו עמיחי ונינו ז"ל ועמית גואטה ז"ל וזאת לאחר שהציל משפחות רבות בקיבוץ בקרב שארך שעות של לחימה מול מאות מחבלים. בנופלו פעל באומץ לב ובמנהיגות האופיינית לו. איליי נפל כשהוא בן 22 בלבד, מסר את נפשו עבור מדינת ישראל. יהי זכרו ברוך, גיבור ישראל, שנהיה ראויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה