תקשורת ומדיה

מהפכה בתקשורת הישראלית: זה המיזם החדש שנפתח ב-19.8

 "ישראל היום", בשיתוף עם כתב התרבות ערן סויסה, קימים אתר רכילות ותרבות חדש ונפרד מהאתר של "ישראל היום" בשם "ForReal", והוא יחל את דרכו כבר החל ממחר (שני, 19.8)
מערכת ice | 
דירוג אתרים (צילום shutterstock, freepik)
מהפכה בעולם התקשורת הישראלית: "ישראל היום", בשיתוף עם כתב התרבות של העיתון, ערן סויסה, מקימים אתר רכילות ותרבות חדש ונפרד מהאתר של "ישראל היום". השם של האתר הוא "ForReal", והוא יחל את דרכו כבר החל ממחר (שני).
לטענת סויסה, כבר יותר משנה שהוא ו"ישראל היום" עומלים על פתיחת אתר חדש בישראל. סויסה יהיה הכתב והעורך הראשי של האתר, כאשר אליו יצטרפו עוד כתבים. מלבד רכילות ותרבות, האתר יעסוק גם בלייף סטייל ובידור. בכך, אחרי יותר מ-10 שנים, המדור "סויסה כבר יודע", ייסגר סופית. 
סויסה משמש כיום כאמור ככתב התקשורת והבידור של "ישראל היום" כאשר בנוסף לכך הוא כתב במגזין "שישבת" וכותב מדור הרכילות "סויסה כבר יודע". את דרכו בעולם התקשורת החל סויסה בגלי צה"ל, ולאחר מכן עבד במשך כחצי שנה ככתב באתר NRG.
אחרי חצי שנה ב-NRG, המשיך סויסה לתפקיד הכתב ב"מעריב", ולאחר מכן הצטרף ל"ישראל היום", שם הוא עובד עד היום. כעת, סויסה מתחיל בפרויקט חדש ומסקרן במיוחד שעשוי לעשות מהפכה של ממש בכל הנוגע למדורי הרכילות והתרבות בישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה