תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 נגד בן גביר: "אני חושב שהוא ראוי לבוז ולא לכבוד"

גיא פלג נגד איתמר בן גביר: כתב חדשות 12 מתח ביקורת חריפה על אופן התנהלותו של השר לביטחון לאומי. גיא פלג: "אני חושב שבן גביר ראוי לבוז, ולא לכבוד. יש לו ציון מאה בפרובוקציות, במעשים פופוליסטים שנועדו לגרום לכאוס, להדליק את המזה"ת"

מערכת ice |  3
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יוסי אלוני)
גיא פלג, כתב המשפט של חדשות 12, מרבה למתוח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו. אמש (שלישי) תקף פלג את נתניהו בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM ואמר: "גלנט', אמרו אתמול בסביבת נתניהו בהודעה רשמית, 'מאמץ את הנרטיב האנטי ישראלי'. משמע - גלנט, שר הביטחון שלנו, בוגד. הפצת שנאה ושיסוי ההמון, זה האיש שמנהיג אותנו בשעתנו הקשה ביותר. אותי זה מפחיד, מבעית, דוחה".
היום (רביעי) הגיע תורו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. במהלך תוכנית הרדיו שלו ב-103FM, התייחס העיתונאי גיא פלג לאופן התנהלותו של השר לביטחון לאומי ואמר: "גביר, בעברית מדובר במילת תואר לאדם מכובד. אבל אני חושב שבן גביר ראוי לבוז, ולא לכבוד. יש לו ציון מאה בפרובוקציות, במעשים פופוליסטים שנועדו לגרום לכאוס, להדליק את המזה"ת".
 
עוד הוסיף כתב המשפט של חדשות 12: "בכל מדינה נורמלית השר היה נזרק במיאוס לפח הזבל של ההיסטוריה, בגלל אפס ההישגים שלו, בגלל הנזקים שהוא גרם, ומנסה לגרום. אצלנו למרבה אסונינו הוא מחזיק את ראש ממשלתנו במקום רגיש במיוחד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גיא פלג הוא נוכל תקשורתי בשרות אויבי ישראל. (ל"ת)
    להב 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    והוא שותק
    ישראלי 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הורידו את דירוג האשראי ושר האוצר חי בללה לנד וראש המכשלה שותק. שרת התחבורה מטיילת בעולם ולא עושה כלום והוא שותק. השר לבטחון כאילו עושה בלאגן ולא מתפקד והוא שותק המחירים של המחיה מרקיעים שחקים ושר הכלכלה לא עושה כלום והוא שותק, הבטיחו שהלימודים יתחילו בזמן ויחזרו לבתים ושר החינוך לא מעניין אותו והוא שותק מחירי הדיור מרקיעי שחקים "עד הגג" ושר השיכון לאעושה לום והוא עדיין שותק. אמצע מלחמה יוצאים השרים לפגרה והוא לא עושה כלום ושותק. הכי עצוב זה שגם האופוזיציה שותקת ולא עושה כלום, כאילו משלימה עם המצב. והוא שותק כי נוח לו. ואנחנו משלמים את המחירים של ההפקרות. וכמובן החטופים שותקים כי אין להם פה בממשלה שידאג להם. עצוב
    סגור
  • 1.
    פלג=דמבו
    דרומי 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דמבו=פלג=דמבו=פלג=דמבו
    סגור