תקשורת ומדיה

יאיר לפיד נגד הפרסום של עיתונאי ערוץ 14: "גחמה מושחתת"

יאיר לפיד התייחס לפרסום של מוטי קסטל, הכתב הפוליטי של עכשיו 14, כי עם הקמת ממשלת בנט – לפיד הוחלט להקפיא את פרויקט המטוס "כנף ציון", מהלך שעלה למדינה לפחות 25 מיליון שקל. יאיר לפיד: "לא הקפאתי את הפרויקט, רציתי לסגור אותו"

מערכת ice |  3
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יאיר לפיד, יו"ר מפלגת "יש עתיד" וראש האופוזיציה, התייחס לפרסום של מוטי קסטל, הכתב הפוליטי של עכשיו 14, כי עם הקמת ממשלת בנט – לפיד הוחלט להקפיא את פרויקט המטוס "כנף ציון", זאת לאחר שהושקעו בו מאות מיליוני שקלים. עוד מציין מוטי קסטל, הכתב הפוליטי של עכשיו 14, כי אותה החלטה עלתה למדינה לפחות 25 מיליון שקל על חשבון משלם המיסים. 
בעקבות הפרסום של קסטל, מיהר יאיר לפיד, יו"ר מפלגת "יש עתיד" להגיב על כך ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). "תגובתי: לא הקפאתי את הפרויקט, רציתי לסגור אותו. עוד כשר אוצר הצבעתי נגד המטוס המפונק והמושחת הזה". 
עוד כתב לפיד בחשבון ה-X שלו: "כל עוד יש בישראל אנשים שלא גומרים את החודש וצבא שלא מצליח לקנות אפודים קרמיים לחייליו - רה״מ לא צריך מטוס פרטי, לא צריך כורסאות עור ולא צריך חדר אח"מים כדי להחביא בו את הבן שלו. אין שום בעיה להגיע לכל מקום בטיסה רגילה. "כנף ציון" הוא גחמה מושחתת של נתניהו שלא הייתה צריכה לבוא לעולם, אני גאה מאוד בכך שכף רגלי לא דרכה בו". 
 
על פי הפרסום של מוטי קסטל, הכתב הפוליטי של חדשות 14, יו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, הבטיח לא פעם כי הוא ימכור את המטוס. כזכור, באוקטובר 2019, הכריז לפיד כי במידה והוא ייכנס לממשלה, המטוס יימכר והכסף יועבר למטרות חיוניות אחרות. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפס
    א 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחד גדול
    סגור
  • 2.
    האדיוט
    הרבי נחמן 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפיד,אתה כזה אדיוט. צא לנו מהחיים.תתרכז במה שאתה עושה הכי טוב, לנוח ולנפס.
    סגור
  • 1.
    לפידדד
    רובי 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה לעולם גם לא תדרוך במטוס הזה, ליצן, בבחירות הבאות אתה תעלם
    סגור