תקשורת ומדיה

שלמה קרעי נגד תאגיד כאן 11: "בקרוב מאוד כל זה ישתנה"

שר התקשורת נגד התאגיד: בעקבות החשד כי נחשפו פניהם של הלוחמים המעורבים כביכול בפרשת שדה תימן בערוץ מכאן 33, הפועל מתאגיד השידור הישראלי, תקף שלמה קרעי את כאן 11. שלמה קרעי: "בקרוב מאוד כל זה ישתנה"

מערכת ice |  2
קרעי תוקף את התאגיד (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, שי אפשטיין)
שר התקשורת שלמה קרעי מתח ביקורת חריפה על תאגיד כאן 11 בעקבות החשדות שעלו סביב חשיפת הלוחמים המעורבים כביכול בפרשת שדה תימן בערוץ מכאן 33 הפועל מטעם תאגיד השידור הישראלי. על פי החשד, ערוץ 33 הפר את צו איסור הפרסום בעקבות אותה הפעולה. 
עוד נודע כי קיים חשד שזהות הלוחמים החשודים בפרשה פורסמה בכלי תקשורת בערבית, ולאחר פנייה של עו"ד עדי קידר מארגון "חוננו", בית הדין הצבאי החליט לאסור על צלמי עיתונות להיכנס לאולם הדיונים. 
בעקבות כך, מיהר שר התקשורת לפרסם ציוץ נגד תאגיד השידור הישראלי ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). השר שלמה קרעי שיתף את הציוץ של העיתונאי ינון מגל. בציוץ המדובר, כתב קרעי: "זה לא חדש לצערי. בקרוב מועצת התאגיד הזו תלך הביתה ותכנס תחתיה מועצה מגוונת וציונית". עוד הוסיף שר התקשורת כי הוא שיגר מכתב למועצת התאגיד בחודש דצמבר האחרון בנוגע להתנהלות ערוץ מכאן 33. 
 
במכתב, שלישי במספר לגבי ערוץ מכאן 33 שכתבתי למועצת התאגיד בחודש דצמבר, עם שלל דוגמאות הזויות ומסוכנות, סיכמתי כך: 'כחברי מועצת תאגיד השידור הציבורי, התעלמתם מזה זמן רב מדי מתפקידכם, לא ביצעתם אותו כראוי לפי סעיף 7 לחוק, עד כדי התדרדרות משמעותית בתקופת המלחמה.
הגענו למצב מופרך שבו בזמן שמדינת ישראל נמצאת במלחמה, אחרי טבח נוראי שעברה ב-7.10.23, בו נרצחו כ-1300 אזרחים וחיילים, נחטפו כ-240 ביניהם פעוטות ומבוגרים, ונפלו רבים מלוחמינו, שידוריו בערבית של ערוץ מכאן 33 ממשיכים לשמש כתעמולה יומיומית מסוכנת, תבוסתנית, נגד המדינה, נגד חיילי צה"ל, בעד האויב, בהאדרת האויב ופעולותיו הרצחניות, בטרמינולוגיה השייכת לאויבי ישראל, ובהזמנת מרואיינים המשמשים שופרות של האויב'", כך כתב השר קרעי.
לבסוף הודיע השר קרעי לעוקביו ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר): "בקרוב מאוד כל זה ישתנה". מ"כאן 11" נמסר בתגובה: "מדובר בטעות אנוש והאירוע מתוחקר באופן יסודי. הסרטון ירד מיד מכל הפלטפורמות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קרעי
    שאול א 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן נכון בקרוב מאוד הכול ישתנה….. יא ח מ ו ר !!!
    סגור
  • 1.
    איך
    ירון 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך בשם השם עלה האפס הזה לגדולה? איכס,דפאר !
    סגור