תקשורת ומדיה

שלמה קרעי: "תקציב של 50 מיליון שקל, נקדם את ישראל"

סלקום משיקה אתר סלולרי חדש, בנוכחות שר התקשורת שלמה קרעי, מנכ"לית משרד התקשורת, עינבל משש וראש המועצה האזורית בית אל, שי אלון
מערכת ice | 
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
היום (ב'), השיקה סלקום אתר סלולרי חדש בבית אל בטקס חגיגי במעמד שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, מנכ"לית משרד התקשורת, עינבל משש וראש המועצה האזורית בית אל, שי אלון. בתום הליך ממושך ומאמץ משותף, הקימה חברת סלקום את התורן החדש שמטרתו לשפר דרמטית את התקשורת סלולרית בכלל האזור. 


(קרדיט: יוסי לוגאסי פלשמן)
שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי: "חנוכת התורן בבית אל היא צעד קטן בתכנית הכיסוי והקליטה ביו״ש שהנחיתי לקדם במשרד התקשורת וצעד גדול לתושבי בית אל וסביבתה. הסולם מוצב ארצה בבית אל, אבל ראשו מגיע השמימה - בסוף הדרך תהיה בעז"ה קליטה מלאה ואיכותית בכל שטחי ארץ נחלת אבותינו - ביהודה והשומרון.
בהתאם לתקציב של 50 מיליון השקלים שייעדנו, שר האוצר ואנוכי, לתכנית זו, אל התורן הנוכחי יצטרפו בקרוב עשרות תרנים ברחבי יו"ש שישפרו את איכות החיים וישמרו על החיים עצמם. את שנת 2024 הגדרתי כשנת הסלולר. בשנה הקרובה, נקדם את ישראל כולה גם בכיסוי וקליטה וגם ברוחב הפס. נצעיד את ישראל לקדמת הבמה הטכנולוגית, בנגב, בגליל ובכל אתר ואתר."
מנכ"לית משרד התקשורת, עינבל משש: "התורן שנחנך היום, מהווה צעד משמעותי, לשיפור הכיסוי והקליטה ביישוב בית אל ובצירים הסמוכים, ונדבך חשוב בחיזוק הביטחון האישי של התושבים. כיסוי וקליטה מצילים חיים. נמשיך לפעול יחד עם הרשויות והמינהל האזרחי להקמת תרנים נוספים ברחבי יהודה ושומרון ובכל הארץ כולה, בהתאם למדיניות שר התקשורת"

ראש המועצה האזורית בית אל, שי אלון, בירך על הקמת האנטנה בירך על הקמת האנטנה ואמר: "תהליך שיפור הקליטה בבית-אל החל כבר לפני כשלוש שנים תוך עבודת מטה רצינית וניטור מקצועי לקליטת הסלולר ביישוב. קליטה סלולרית באזור היא קריטית ובמיוחד ביישוב שנמצא תחת איום ביטחוני גבוה. לא נוכל לאפשר מציאות בה אין לתושב דרך להזעיק עזרה במקרה חירום או באירוע ביטחוני. את לקחי השבעה באוקטובר יש ליישם במהירות גם ביו"ש בכלל ובבית אל בפרט. אנו שמחים שיש היום קליטה סלולרית בכל היישוב, לצד מהפכות תקשורת אחרות שעשינו בתחום הסיבים האופטיים ועוד."
אלון הוסיף כי: "הקמת האנטנה תביא לשיפור איכות החיים של התושבים ולקביעת יתד נוסף של ההתיישבות ביו"ש, וכן תיתן מענה לצורך ביטחוני הכרחי במרחב. אנו מוסיפים כיום נדבך חשוב במענה הטוב ביותר לתושבים ובתחושת הביטחון של כולנו כאן. אני מודה לשר שלמה קרעי ולמנכ"לית משרד התקשורת שעושים ריבונות דה פקטו ביו"ש, לקמ"ט התקשורת על הנכונות והעבודה, ולחברת סלקום אשר היו הראשונים להבין את ההזדמנות הגדולה ושעטו על הפרויקט במלוא המרץ. עבודתנו להיטיב עם התושבים טרם נסתיימה ופנינו אל האתגר הבא".
מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר: "סלקום ממשיכה לפעול כדי לקדם פריסת אתרים נרחבת בכל מדינת ישראל, בהם גם האתר החדש שישדרג משמעותית את הקליטה ואת איכות הגלישה הסלולרית לטובת הצרכים של תושבי בית אל. אנו מודים לכלל הגורמים שלקחו חלק במטרה החשובה הזו של הקמת האנטנה ופעלו על מנת לייצר פתרון מתקדם ואיכותי לכל האזור."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה