תקשורת ומדיה

עיתונאי "הארץ" נגד "ישראל בידור": "אוי ואבוי, הפסקת אש"

כתב בעיתון "הארץ" יוצא נגד הפרסום של "ישראל בידור" על הזמר סם סמית' שפרסם שלט בעד הפסקת אש, ועל כך שבכלי התקשורת בחרו להשתמש באימוג'י הקאה נגד הזמר: "מחר יעשו את זה נגד אנשים שיבקשו שתהיה פה דמוקרטיה"
מערכת ice | 
ישראל בידור, הארץ (צילום Magma Images, אינסטגרם/ israel_bidur)
עיתונאי "הארץ" עידו דוד כהן תקף את "ישראל בידור" על הפוסט שפרסמו נגד הזמר סם סמית'.
סמית' ידוע בדעותיו הפרו פלסטיניות ובהופעתו בפסטיבל המוזיקה הגדול "זיגט" החזיק שלט ענק שבו נכתב "הפסקת אש בעזה עכשיו". ב"ישראל בידור" פרסמו את תמונתו של סמית עם השלט וצירפו מספר אימוג'יז של הקאה בתגובה נגד פעילותו של הזמר.
עיתונאי "הארץ" לא אהב את הסגנון של הפוסט ובחשבון האינסטגרם שלו כתב "אוי ואבוי, הפסקת אש. מחר הם ישלפו את האימוג'י המקיא גם על אנשים שיבקשו שתהיה פה דמוקרטיה".
(מתוך חשבון האינסטגרם של עידו דוד כהן)
המלחמה הנוכחית רותמת אליה אמנים ומשפיענים רבים הנלחמים בזירה ההסברתית הן ברשתות החברתיות והן בריאיונות לכלי תקשורת רבים. בין השחקנים אשר נרתמים בימים אלו למאמץ המלחמתי בזירה ההסברתית הוא השחקן ידין גלמן אשר תקף בסטורי את הזמר הבריטי סם סמית' שהביע תמיכה בעזה.
הזמר הבריטי סם סמית', פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סטורי בו מופיעים תושבי עזה ביניהם ילדים, וכתב: "ילדי מלחמה ושותפיהם נמצאים בשטח בעזה ומספקים סיוע מציל חיים לילדים ולמשפחותיהם". בנוסף, סמית' צירף לאותו סטורי קישור לתרומות עבור תושבי עזה.
בעקבות כך, השחקן ידין גלמן בחר להגיב לזמר ותייג אותו בסטורי בו כתב: "האם סם סמית' יודע שהם ייהרגו בעזה בגלל היותם להט"בים?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה