תקשורת ומדיה

בן כספית מטיל פצצה בשידור חי: "לא אסלח לינון מגל לעולם"

בתוכנית המשותפת עם בן כספית ב-103FM,  ינון מגל הזהיר את איתמר בן גביר בפירוק הממשלה. ינון מגל:  "אתה עושה דברים טובים אבל תפסיק לבלבל את המוח. תיזהר אם תפרק את הממשלה הזו". בתגובה לכך, אמר בן כספית: "אני לא אסלח לינון מגל לעולם על זה שהוא גורם לי לתמוך בבן גביר אבל העסק הזה נחשף"

מערכת ice |  3
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בתוכנית המשותפת עם בן כספית ב-103FM,  ינון מגל מתח ביקורת חריפה על איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, על רקע המשבר בינו לבין ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בתוכנית הרדיו, פנה ינון מגל לשר איתמר בן גביר ואמר: "בן גביר יקירי, אם בן כספית תומך בך - התברברת בניווט".
ינון מגל המשיך למתוח ביקורת חריפה על בן גביר ואמר: "אתה עושה דברים טובים אבל תפסיק לבלבל את המוח. תיזהר אם תפרק את הממשלה הזו. לגוש האמוני הזה יש משמעות היסטורית, לא רק פוליטית. ואין לך שום זכות ולגיטימציה לערער את היציבות של הקואליציה הזו".
בעקבות דבריו של חברו לתוכנית הבוקר ב-103FM, מיהר בן כספית להביע את עמדתו בנושא. "מכונת הרעל מסוגלת להפוך גם את בן גביר לשמאלן". בהמשך דבריו, אמר העיתונאי ומגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בערוץ 12: "אני לא אסלח לינון מגל לעולם על זה שהוא גורם לי לתמוך בבן גביר אבל העסק הזה נחשף. כל מכונת הרעל היא לא אידאולוגיה, זה פולחן אישיות. אם זו הייתה אידאולוגיה אם היו תומכים בבן גביר".
כזכור, מוקדם יותר היום (שלישי) חשף בן כספית תיעוד של יאיר נתניהו בחופשה בפארק יוסמיטי שבקליפורניה. בן כספית שיתף את העוקבים ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) במספר תמונות של יאיר נתניהו, לצד בחורה שהגיעה עמו לפארק יחד עם שני מאבטחים. בציוץ, כתב בן כספית:  "אם שאלתם את עצמכם איפה הבטלן הגולה, אז הנה הוא. פארק יוסמיטי. עם בת לוויה ושני מאבטחים, על חשבוננו".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השטינקר המרעיל שיתפוצץ!!! (ל"ת)
    הילה 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ביבי המלך
    יובל 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו עם ביבי הוא המנהיג הכי מתאים להילחם באויבים מבית ומחוץ
    סגור
  • 1.
    אא
    אא 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגוחך ש השמאל מדבר על מכונת הרעל. אצלם זה מכונות רעל בסדר גודל ענקי
    סגור