תקשורת ומדיה

בן כספית עוקץ את הקולגה ממעריב: "מזיל דמעות תנין"

אחרי שקלמן ליבסקינד הזהיר בטור במעריב מפני "מסע הסתה מטורף נגד ראש הממשלה", מיהר בן כספית להגיב וכתב בין היתר: "אני מניח שליבסקינד לא היה כאן בשנתיים האחרונות, אבל ההסתה נגד נתניהו עדיין רחוקה ממה שעבר כאן על נפתלי בנט"
מערכת ice |  4
בן כספית (צילום פלאש 90/ משה שי)
אתמול (שישי) בטורו באתר "מעריב", התייחס העיתונאי קלמן ליבסקינד לתופעת ההסתה כלפי ראש הממשלה נתניהו מטעם מצביעי השמאל. לדבריו, מתנהל "מסע הסתה מטורף נגד ראש הממשלה" ומי שמקפידים להתעלם מכך הם חברי האופוזיציה, היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה ונשיא המדינה, יצחק (בוזי) הרצוג. לדברי קלמן ליבסקינד, מדובר ב"שתיקה מחרישת אוזניים".
מי שמיהר להגיב אמש בדף הפייסבוק שלו הוא הקולגה של ליבסקינד ממעריב, בן כספית. "‏קלמן ליבסקינד, כהרגלו, מזיל היום דמעות תנין בעניין ההסתה נגד נתניהו", כתב כספית, ופירט:
"1. בינתיים, מי שנרצח היה רבין. כמו גם 99% ממעשי הרצח והאלימות הפוליטיים, שמגיעים מימין דווקא.
2. אני מניח שליבסקינד לא היה כאן בשנתיים האחרונות, אבל ההסתה נגד נתניהו עדיין רחוקה ממה שעבר כאן על נפתלי בנט. הכל בטוויטר. "צורר" ו"בוגד" ו"המן" ו"נעקוד את בנט" ו"לפרוץ לבית שלו ולעקוד אותו", ו"בנט גנב שלטון" ו"הנוכל" ועוד אין ספור דוגמאות מחרידות יותר או פחות. ועוד לא דיברנו על מה שעבר על האומללים ממפלגתו. לא זכור לי ששמעתי את ליבסקינד בעניין הזה.
3. כל זה קרה למרות שבנט לא היה אחראי לטבח הקשה ביותר שעבר על עם ישראל מאז השואה.
4. וגם לא לחורבן הכללי שעובר על המדינה, כולל מה שמתחולל בצפון.
5. וגם לא לביזה המטורפת של הקופה הציבורית בשעת מלחמה.
6. וגם לא להנצחת ההשתמטות של החרדים כשאנחנו משוועים ל-15 גדודים נוספים כדי להגן על המדינה.

7. אני גם לא בטוח שליבסקינד גינה את זה שהשלט "שמאלנים בוגדים", אירוע ליכודי-נתניהואי, ממשיך להיות מונף ברמה. היה גם תלוי על מעון ראש הממשלה בבלפור בגאון כשנתיים (עד שהמעון פונה). המניף שלו מוזמן מדי שבוע לכנסת ע"י ח"כים מהליכוד.
8. נתניהו הוא גם ראש הממשלה הראשון שמאלץ את המדינה לאבטח (ע"י היחידה לאבטחת אישים) גם את רעייתו ובנו הגולה במיאמי. המדינה לא אבטחה את בניו של בנט או את ילדיו של לפיד או את ילדי אולמרט. להיפך, אחרי לבנון השניה כשהוחלט שהבן של אולמרט שלמד באוניברסיטה בחו"ל מאויים וצריך לאבטח אותו, הוא בא לאביו ואמר שברגע שיראה את המאבטח הראשון, יעזוב את הלימודים ויחזור ארצה.
9. ואחרי שאמרתי את כל זה: אסור להשתמש במילה "בוגד". לא נגד נתניהו ולא נגד אף ישראלי. מיצגי האימים שחלק קטן מהמחאה שותפים להם (עמי דרור הוא "המצטיין" בתחום הזה) הם אירועים מטופשים, מזיקים, מעוררי חלחלה שאינם תורמים שום דבר. להיפך, הם גורמים נזק גם באופן כללי, וגם למטרותיה הצודקות של המחאה.
10. וכמו תמיד: תתרחקו מאלימות כלשהי. מרמז לאלימות, מרסיס של אלימות, מצל של אלימות. אף אחד לא צריך להרים יד על אף אחד. בטח שלא על ראש הממשלה. ישראל לא תשרוד עוד רצח פוליטי. זו אינה דרכנו ואסור שזו תהיה דרכו של איש", סיכם בן כספית.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    השטינקר כספית, של נעלך שאת כותב על קלמן. (ל"ת)
    הילה 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ליבסקינד ממשיך לפלג
    אבי 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה אתה מצפה מליבסקינד הפרשן המגזרי, שדעתו ידועה מראש ושכל תכליתו היא לסמן ולגנות את המחנה הליברלי דמוקרטי.
    סגור
  • 2.
    כספית שעודד סרבנים מעודד כעת הסתה לרצח.איש נקלה! (ל"ת)
    כספית ההסתה 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    כספית מתביש לברך את סינוואר אז במקום הוא מקלל את נתניהו (ל"ת)
    יו 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור