תקשורת ומדיה

ליאון רוזנברג משתף בקשיים: "חש זרות מוחלטת, הפרידה כואבת"

מגיש קשת 12 שיתף כי הוא ומשפחתו מתמודדים עם קשיים רבים לאור ההחלטה לעזוב את ישראל לקפריסין, אך ציין כי "המנוע שלו" להמשיך - הן בנותיו. "חש זרות מוחלטת. ככה זה כשאתה במקום חדש"
מערכת ice | 
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
צמד המגישים והזוג פאולה וליאון רוזנברג הודיעו לאחרונה על צעד דרמטי בו החליטו לנקוט, בין היתר כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל, במסגרתו הם יעתיקו את מקום מגוריהם המרכזי לקפריסין. היום (שני), המגיש פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו ובו הודה כי הוא ומשפחתו מתמודדים עם קשיים רבים, וכתב: "אני חש זרות מוחלטת".
רוזנברג תיאר סיטואציה בה הוא ואשתו צפו במופע מחול של בנותיו, החליפו את הסטודיו הקודם שלהן בסטודיו קפריסאי עם "קבוצת רקדניות מגובשת שעובדת ביחד כבר שנים". רוזנברג הודה: "הפרידה מהסטודיו הייתה מאוד כואבת עבורן. למרות זאת הן התמידו, מתוך האהבה שלהן לריקוד".
עוד הוא הוסיף: "ככה זה כשאתה במקום חדש. כשהן עולות לבמה לריקוד הראשון, הן זוהרות ביופי ובכישרון שלהן. מדויקות ועוצמתיות, כל אחת בדרכה, אבל הן בשורה האחרונה. צביטה בלב." לסיכום כתב כי בנותיו מעניקות לו השראה, והן למעשה המנוע אשר דוחף אותו לא לוותר. "לחתור לשורה הראשונה במה שאני עושה. בנחישות, בהתמדה, בחריצות".
נציין כי לאחרונה פאולה רוזנברג, אשתו של ליאון, הותקפה ברשתות החברתיות בטענה שהיא איננה יכולה להביע דעה על המצב במדינה - מאחר והיא לא גרה בה. על כך, רוזנברג כמובן החליטה להגיב בחריפות.

קרדיט: צילום מסך מתוך חשבון הפייסבוק של ליאון רוזנברג
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה