ויראלי

פאולה רוזנברג מגיבה לפסיקת בג"ץ: "יש שופטים בירושלים! בינתיים"

בעקבות פסיקת בג"ץ, הקובעת כי תלמידי ישיבות יגויסו לצה"ל, פאולה רוזנברג כותבת: "עכשיו נחכה לתגובת הרשות המבצעת, שקצת התבלבלה ושכחה את עקרונות הדמוקרטיה. ולתגובות הרשות המחוקקת, שחלק גדול מחבריה שכחו שהם לא הביץ' של הממשלה"
רוני שיינר |  5
פאולה רוזנברג (צילום יוטיוב/ כאן 11)
הבוקר התקבלה פסיקה דרמטית של בג"ץ, בפה אחד של 9 שופטים, שקבע כי המדינה תחויב לגייס את תלמידי הישיבות לצה"ל. 
המגישה פאולה רוזנברג התייחסה לנושא ברשתות החברתיות שלה: "משמח ששוויון הוא עדיין הבסיס החוקי של בתי המשפט בישראל. ועכשיו נחכה לתגובת הרשות המבצעת המתוקה שלנו, שקצת התבלבלה ושכחה את עקרונות הדמוקרטיה. ולתגובות הרשות המחוקקת הקסומה (הכנסת) שחלק גדול מחבריה שכחו שהם לא הביץ' של הממשלה (המבצעת). יש שופטות ושופטים בישראל! בינתיים".  
לפני שבוע הותקפה רוזנברג ברשת בעקבות תמיכתה בארגון "אחים לנשק", שסייע לחיילים ולמפונים בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל'. בעקבות ההודעות והתגובות השליליות הרבות שקיבלה, שיתפה רוזנברג: "חשבתי שיש דברים שיש עליהם קונצנזוס, נגיד על העובדה ש'אחים לנשק' אשכרה הצילו משפחות, גייסו אוכל לחיילים מורעבים, גייסו נשק, ציוד וביגוד למפונים". 
רוזנברג טענה בהמשך כי הממשלה, אותה כינתה "מכונת הרעל", משפיעה באופן שלילי על אזרחי ישראל: "אם לשפוט לפי התגובות לפוסט הזה, אז מכונת הרעל מצליחה לטמטם המון אנשים. אני מפחדת לחשוב על המשמעות הפוליטית ועל העובדה שלא מעט ישראלים מאמינים בשקרים האלה. אם התגובות האלה משקפות את הלך הרוח בישראל, אז ביבי לוקח בענק את הבחירות הבאות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    פאולה ולאון חסרי מודעות עצמית.
    פאולה-המלבנית 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הטיפולים שלך בחו״ל ובארץ להפוך אותך לאישה לא יועילו, את מכוערת מבפנים ומבחוץ.
    סגור
  • 4.
    פאולה וליאון:איבדתם את הלגיטימציה.
    פאולה-המלבנית 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שברחו לקפריסין בשעת מילחמה יטיפו לנו נגד המלחמה והחילים השומרים על ביטחון המדינה. לך ולנקבה ליאון אין זכות דיבר על גיוס חרדים, אתם ברחתם מתחילת המלחמה לחו״ל.
    סגור
  • 3.
    פאולה רוזנברג המרשעת
    מרסל אלון 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פאולה האשה המרשעת ששידרה תוכנית בטלויזיה מרשעת זאת מילה נחמדה לעומת התוקפנות והדורסנות שהיתה בתוכנית כל םעם שהבן זוג שלה הפחדן פצה את הפה ישר נכנסה לדבריו ולא איפשרה לו להוציא מילה היתה מחרידה מרשעת שטן .טוב שעפת תודה לאל ..
    סגור
  • 2.
    איזה מין שם זה פאולה?! ואיפה הליצנית שירתה? ובעלה? (ל"ת)
    סקרן 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי זאת?
    han 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי זאת?
    סגור