תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג שוברת שתיקה לאחר העזיבה: "הרגשתי שאין אותי"

פאולה רוזנברג שיתפה את העוקבים שלה ברשת החברתית "אינסטגרם" על התחושות הקשות שחוותה לאחרונה לאור המצב המדיני המורכב: "במשך חודשים ארוכים הרגשתי שאין אותי". לצד זאת, חשפה רוזנברג כי היא ממשיכה לעבוד וחשפה: "החלטתי לנסות להביא, לאט לאט, גם תכנים מקצועיים"

מערכת ice |  2
פאולה וליאון רוזנברג (צילום Magma Images, מסך קשת 12)
לאחר שמגישת תוכנית הבוקר לשעבר ובן זוגה הכריזו בפני העוקבים ברשתות החברתיות כי הם עזבו את הארץ, בעקבות המצב המדיני המורכב והשינויים שחלו בלוח השידורים של קשת 12, פאולה רוזנברג שוברת שתיקה ומספרת על המשבר החריף שעמה היא התמודדה לאחרונה. 
בסטורי שפרסמה מוקדם יותר היום (שלישי), סיפרה פאולה רוזנברג לעוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" על האתגר הגדול שעמו התמודדה. "במשך חודשים ארוכים הרגשתי שאין אותי. הפכתי להיות בעיני עצמי לכלי שכל מהותו לתת למי שעולמו חרב עליו. בגלל זה לא הצלחתי כמעט לכתוב שום דבר ברשתות שאינו זעקה של הכאב התהומי של החטופים ומשפחותיה והחיילים ומשפחותיהם והמשפחות של נרצחי אוקטובר. ולהיות מגפון לעוולות שעדיין מתרחשות כלפי כל אלו".
רוזנברג סיפרה לעוקבים כי בימים מורכבים אלו החליטה לשתף בתחושות של קורבנות ה-7 באוקטובר וציינה בכאב כי היא "איבדה את המנוע לדבר על החיים עצמם". מגישת חדשות הבוקר לשעבר בערוץ 12 סיפרה שהרגישה כי אין לה זכות לעסוק בדברים אחרים, כאשר מאות חטופים נמקים בשבי חמאס וכל עוד חיילי צה"ל מחרפם נפשם במלחמה על הגנת המולדת.

(צילום: paularosnberg@)
 לצד זאת, רוזנברג הגיעה למסקנה בעקבות אותו משבר שחל אצלה ובכך שיתפה את העוקבים: "זה בסדר לשקוע ולשהות שם ויחד עם זאת לזכור שהחיים ממשיכים – זו קלישאה שחייבות לזכור ולמצוא את הדרך לחיות עוד דברים מעבר לכאב". 
 



בעקבות דברים אלו, הכריזה פאולה רוזנברג כי היא חזרה לעסוק בתחומה: "המשכתי לעבוד, כי צריכה להתפרנס. המשכתי להרצות ולכתוב את הספר שאני עובדת עליו ולהעניק ייעוציים פרטניים בתחום התוכן, אבל לא הצלחתי להביא בפומבי שום דבר שלא קשור לכאב ולסבל. החלטתי לנסות להביא, לאט לאט, גם תכנים מקצועיים. אני לא בטוחה שאצליח, אבל אני כותבת את זה כאן כדי שתהיה לי התחייבות כלשהי בפני מי שעוקבת אחריי. מקווה שזה יהיה מנוע לעשות זאת בקצב שלי".


(צילום: paularosnberg@)

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את לא מענינת. למה משדרים את השטיות שלך?
    ניב 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשארי בקפרסין. את לא חסרה לאף אחד.
    סגור
  • 1.
    ברוך שפטרנו מהאישה הבזויה הזאת (ל"ת)
    בעעע איזה רעה 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור