תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג חושפת בכאב: "מפחדת - מכונת הרעל מצליחה לטמטם"

לאחר ששיבחה את ארגון "אחים לנשק" על פעילותו הנרחבת בימים מורכבים אלו למען החיילים ומשפחות המפונים, פאולה רוזנברג הותקפה על ידי עוקביה ברשת החברתית "פייסבוק". פאולה רוזנברג: "מכונת הרעל מצליחה לטמטם המון אנשים"

מערכת ice |  3
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
לאחר שהיא שיתפה את העוקבים על התחושות המורכבות שהיא חוותה במהלך החודשים האחרונים, היום (רביעי) פרסמה פאולה רוזנברג, מגישת תוכנית הבוקר של קשת 12 לשעבר, סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" אשר התייחס לתגובות השליליות שהיא קיבלה בעקבות פוסט בפייסבוק. 
לאחר שפרסמה פוסט בפייסבוק ובו היא הביעה את תמיכתה בארגון "אחים לנשק", אשר סייעו לא מעט לחיילים ולמפונים, זאת בעקבות מלחמת חרבות ברזל, "זכתה" מגישת הטלוויזיה למבול של תגובות שליליות ותוקפניות. 
בעקבות כך, סיפרה פאולה רוזנברג לעוקביה על התגובות שקיבלה בנושא וכתבה: "חשבתי שיש דברים שיש עליהם קונצנזוס, נגיד על העובדה ש'אחים לנשק' אשכרה הצילו משפחות, גייסו אוכל לחיילים מורעבים, גייסו נשק וציוד וביגוד למפונים".

(צילום: paularosnberg@)
רוזנברג הציגה מספר תגובות שליליות שקיבלה מהעוקבים ברשת החברתית "פייסבוק" בעקבות אותו פוסט והוסיפה לטעון כי הממשלה, אותה היא כינתה "מכונת הרעל", הצליחה להשפיע באופן שלילי על אזרחי ישראל. 
"אם לשפוט לפי התגובות לפוסט הזה, לפי התגובות לפוסט הזה, אז מכונת הרעל מצליחה לטמטם המון אנשים. אני מפחדת לחשוב על המשמעות הפוליטית של העובדה שלא מעט ישראלים מאמינים בשקרים האלו. אם התגובות לפוסט הזה את משקפות את הלך הרוח בישראל אז ביבי לוקח בענק את הבחירות הבאות", כך כתבה רוזנברג. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פאולה רוזנברג
    איתן 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האישה פשוט לא יודעת שאחים לנשק הם שגרמו למצב הקיים וניסו לכפר על הרוע והכאוס ע"י עזרה לחיילים ולמפונים. לא יעזור להם הם נבלות ומישטמטים
    סגור
  • 2.
    ארץ של מנהיג עם ז' קטן
    מאואאו 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להיות קים גונג און יחפה על זה בהחלט
    סגור
  • 1.
    את מי מענינים הזוג הזה? (ל"ת)
    יובל 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור