תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג הפתיעה את העוקבים: "הוא לא מתבייש בתוקפנות שלו"

לאחר שאמש אושר בכנסת חוק הפטור מגיוס, מיהרה פאולה רוזנברג לתקוף את חברי ממשלת הימין ברשת החברתית "אינסגרם". פאולה רוזנברג השוואתה את יחסה של הממשלה כלפי האזרחים לקשר חברי או זוגי רעיל. פאולה רוזנברג: "קשר הך חסר סיכוי להחלמה כשהצד הפוגעני כבר לא מתבייש בתוקפנות שלו, והיא אפילו נראית לו דרך התנהגות לגיטימית בתוך הקשר"

מערכת ice |  4
פאולה וליאון רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
אחר שמגישי תוכנית הבוקר לשעבר של ערוץ 12, פאולה וליאון רוזנברג, הכריזו כי נאלצו לעזוב את הארץ בעקבות המלחמה והשינויים בלוח השידורים בקשת, היום (שלישי) פרסמה פאולה סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" והתייחסה לסערת חוק פטור מגיוס שאושר אמש בכנסת. 
"חברה שאלה אותי הבוקר, אם יש לחברי הממשלה כוח פוליטי שאיתו הם יכולים להשפיע על מועד הפרסום, דבר נפילתם של חיילנו האהובים והגיבורים, כי האירוע היה אתמול בשעות הצהריים ופורסם רק לאחר שעבר החוק שמפלה בין דם לדם", כך כתבה פאולה בסטורי שפרסמה.
מגישת תוכנית הבוקר לשעבר של חדשות 12, ציינה בפני עוקביה כי חברתה  שאלה אותה האם שדחו את פרסום האירוע ושמות הנופלים והפצועים קשה כדי לא להפריע לחבר הכנסת ולשרים להצביע בעד חוק ההשתמטות של חלק מהעם על חשבון חלק אחר. זאת, לטענת חברתה של פאולה, כדי שאולי הדבר לא יפריע למצפונם.  
בעקבות כך, ענתה פאולה רוזנברג לחברתה: "אני כבר לא מצפה לכלום מההנהגה, לא מופתעת משום דבר שידווחו לי בנוגע למידות המוסר שלהם, ושום תרחיש מושחת לא נשמע לי הזוי".
בהמשך דבריה, רונברג ביצעה השוואתה את יחסה של הממשלה כלפי אזרחיה למערכת יחסים חברית או רומנטית: "קשר חברי או זוגי מגיע לקיצו והופך חסר סיכוי כשהצד הנפגע מפסיק לקוות שהצד התוקפן יתקן את דרכיו, כשהפגיעה היא כבר כל כך עמוקה שהוא אפילו כבר לא יכול אכזב או להפתיע כשתוקפן ממשיך לתקוף". 

(צילום: paularosnberg@)
עוד כתבה רונזברג: "קשר הך חסר סיכוי להחלמה כשהצד הפוגעני כבר לא מתבייש בתוקפנות שלו, והיא אפילו נראית לו דרך התנהגות לגיטימית בתוך הקשר. בשלב הזה של חוסר אמפתיה מצד הגורם הפוגע וחוסר ציפיות מהצד הנפגע, כבר אין תקנה. שולחת איחולי החלמה לפצועים וחיבוק למשפחות. מבקשת מחילה עמוקה ממשפחות ההרוגים". 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פאולה
    צופה 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פאולה אתם ירדתם את הארץ.עכשיו מה בדיוק את רוצה להשאר בתודעה ?.הלכת ? סלמת.שלום שלום ולא להתראות.
    סגור
  • 2.
    מתייחסת לליאון כמו לסמרטוט ואז אומרת קשר רעיל... (ל"ת)
    אא 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שנאה לעם ישראל (ל"ת)
    חנן 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בריחה (ל"ת)
    פאולה 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור