תקשורת ומדיה

בן כספית חושף את נתניהו? זו התוכנית של לשכת ראש הממשלה

על רקע הדיווחים הרבים על מתיחות בין ראש הממשלה לשר הביטחון, מציין בן כספית כי בסביבתו של נתניהו שוקלים את האפשרות של הדחת גלנט. בנוסף, כספית תקף את רון דרמר ואריה דרעי, המשמשים כחברי הקבינט. בן כספית על דרעי: "הוא כבר מזמן דואג רק לעצמו, למשפחתו ולג'ובים"

מערכת ice |  2
בן כספית ,בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, אורן בו חקון)
ביום שלישי האחרון הנחה שר הביטחון יואב גלנט את הדרג המקצועי במשרדו כי אין לשתף פעולה עם לשכתו של ראש הממשלה בכל הנוגע לסוגיית חוק הגיוס, כך על פי הפרסום של כאן 11.
על רקע הדיווחים האחרונים כי נרשמת מתיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין שר הביטחון, מספר העיתונאי בן כספית בטורו באתר "מעריב", כי "בסביבת ראש הממשלה לא יורדים מהרעיון של הדחת גלנט".  
לאחר שכתב כספית כי "האינטרס של נתניהו הוא המלחמה לא תיגמר לעולם", הדגיש העיתונאי ומגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, כי ראש הממשלה נותר לבד וסביבתו נותרה מעט מיותמת וריקה מאדם.
לטענתו של כספית, את שמו של שר הביטחון אסור להזכיר בשיחות סגורות. את רון דרמר, חבר בקבינט הביטחוני ולשעבר שגריר ישראל בארה"ב, כינה כספית כ"עוף מוזר שלא נולד כאן, שנוא על ידי הממסד הדמוקרטי בארה"ב". 
בהמשך הטור באתר "מעריב", ציין כספית את שמו של אריה דרעי אשר משמש כחבר בקבינט הביטחוני. על רקע סערת חוק הרבנים, תקף כספית את דרעי וכתב כי "הוא כבר מזמן דואג רק לעצמו, למשפחתו ולג'ובים שהוא יכול לסחוט מעטיני המדינה". 
בן כספית, אשר מקפיד למתוח ביקורת חריפה על חברי הממשלה בכלל וראש הממשלה, טען כי נתניהו מלא בחששות וחשדות רבים על הבכירים הפועלים סביבו. לטענת כספית, נתניהו חושב כי ראשי הצבא נגדו והוא אף חושד ברמטכ"ל הרצי הלוי. דבריו של כספית לא הסתיימו בכך. לטענתו, נתניהו חושד בראש השב"כ, רונן בר. בעקבות כך, לדעתו של העיתונאי בן כספית, נתניהו מקפיד למנות קצינים זוטרים מאחורי גבה של המערכת. 
על רקע סוגיית גיוס החרדים, קרא הרב של מפלגת ש"ס, הרב משה מאיה, כי אין לגייס חרדים שאינם לומדים תורה. בעקבות כך, תקף כספית את הרב משה מאיה בתוכנית המשותפת עם אריה אלדד בתחנת הרדיו 103FM.
"דבריו בעיני הם כפירה, זלזול, אטימות לב, ניתוק מהמציאות ונצלנות פושעת. לא מזמן העליתי בטוויטר תמונה וסרטון של קצין צעיר בדרגת סרן, שמו בישראל הרב יצחק בוסו והוא הנכד של אותו רב מאיה", כך אמר כספית בתוכנית הרדיו ב-103FM. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מקורות
    יאיא 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבין שהמקורות של בן כספית לכתבה זו הם אותם מקורות שסיפרו לבן כספית מה היה בפגישה בן נתניהו לעמירם לוין (פגישה שלא הייתה)
    סגור
  • 1.
    קודם הרועצת המשפטית. אחר כך ברלין. (ל"ת)
    ושיתפוצצו בקפלן 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור