תקשורת ומדיה

בן כספית במתקפה חריפה: "כפירה, זלזול, אטימות לב ונצלנות פושעת"

בן כספית זעם על הרב של ש"ס, משה מאיה, שקרא לא לגייס חרדים שאינם לומדים תורה: "הוא מנותק מהמציאות. הנכד שלו הרבה יותר יהודי ממנו"
מערכת ice |  2
בן כספית (צילום פלאש 90)
בן כספית הגיש היום (רביעי) את תוכניתו המשותפת ב-103F, עם אריה אלדד, שם מתח ביקורת חריפה מאוד על הרב של ש"ס, הרב משה מאיה, שקרא לא לגייס חרדים שאינם לומדים תורה.
בן כספית התפוצץ על הרב משה מאיה ותקף אותי בצורה חריפה מאוד כשאמר: "דבריו בעיני הם כפירה, זלזול, אטימות לב, ניתוק מהמציאות ונצלנות פושעת. לא מזמן העליתי בטוויטר תמונה וסרטון של קצין צעיר בדרגת סרן, שמו בישראל הרב יצחק בוסו והוא הנכד של אותו רב מאיה".
כספית הוסיף ואמר: "בתמונות שהעליתי רואים את סרן בוסו מתפלל בדבקות עצומה בבסיס שורה, שם הוא משרת במילואים משבעה באוקטובר ועד עכשיו. אנשים שמכירים אותו מספרים שלא רק שהוא לא יצא מהצבא חילוני, הוא יצא חרדי באותה מידה ואולי אף מעבר לאותה מידה שבה הוא נכנס לצבא".
כספית פנה לרב מאיה ואמר: "אני שואל את הרב מאיה, אם תורתנו הקדושה כל כך עצומה ושגיבה ונצחית וגדולה, למה אתה צריך לשמור עליה כל כך מפני שירות צבאי? אם אתם חושבים שללבוש מדים לשלוש שנים ולהגן על עם ישראל עלול להביא לנתק בין יהודי לתורתו, אתם בעצם מביעים אי אמון וזלזול בתורה עצמה, ובקיצור, טול קורה, כלומר תורה מבין עיניך, הרב מאיה, הנכד שלך יהודי הרבה, אבל הרבה יותר טוב ממך"
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאיה
    יוני מגל 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הזה המכונה מאיה איננו אלא כסיל מטופש,שיודע רק לצטט פסוקים מטומטמים שאין בהם כלום שמקשר את בדביל לעולם האמיתי.
    סגור
  • 1.
    גם מכונת שנאה ורעל כמו כספית צודק לפעמים. (ל"ת)
    תכלס 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור