תקשורת ומדיה

בן כספית תוקף: "נתניהו גולם מוחלט, אפס מאופס שלא יודע כלום"

העיתונאי ביקר בחריפות את העובדה כי רה"מ מסרב לקחת אחריות על שלל בעיות אשר פקדו את ישראל, ומעדיף לגלגל זאת לגורמים אחרים. עוד הוא כתב: "האמונה באל העליון הכל-יכול, מר ביטחון ומר כלכלה, האיש מהליגה האחרת והעולם העליון, התבררה כאמונת שווא. פיקציה"
מערכת ice |  6
כספית במתקפה על נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, טוויטר/ בן כספית)
העיתונאי בן כספית לא פוסח מביקורת על התנהלות הממשלה (והעומד בראשה בפרט) ברקע המלחמה. כמדי שבוע, כספית התייחס למה שהוא כינה כ"טקטיקה" של רה"מ, שלדבריו מאופיינת במאמץ נרחב להימלט מאחריות. כמו כן, טען כי "הביביזם צריך להיות מוכרז ככת רשמית מסוכנת".
כספית כתב בטורו שב"מעריב": "בשנה האחרונה ספגה הכת מכה אידיאולוגית אדירה: כל התורה, האמונה והאידיאולגיה שעליהן התבססה, קרסה בשידור חי. האמונה באל העליון הכל-יכול, מר ביטחון ומר כלכלה, האיש מהליגה האחרת והעולם העליון, התבררה כאמונת שווא. פיקציה". כמו כן, כינה את נתניהו כ"גולם מוחלט. אפס מאופס. אפס שלא יודע כלום ולא מסוגל לכלום".
עוד הסביר נתניהו (שלאחרונה אף התחזק בסקרי המנדטים) כי אחת מהשיטות של נתניהו היא להאשים אחרים בבעיות הפוקדות את מדינת ישראל, ואף צירף דוגמאות שממחישות זאת. בטבח ה-7 באוקטובר האשים את הרמטכ"ל הרצי הלוי, את הכסף הקטארי שהועבר לחמאס האשים במערכת הביטחון, את ג'ו ביידן האשים בדרדרות היחסים עם ארה"ב, את אריאל שרון האשים בהתנתקות וכו' כו'. "אפשר להמשיך ככה עד סוף הדורות", נכתב.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נכון האיש טיפש גמור יותר גרוע ממצביעיו
    חי 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פושע וטיפש
    סגור
  • 3.
    ראש ממשלה
    בן גוריון 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ככה לא מדברים אל ראש ממשלת ישראל
    סגור
  • למה? הוא חלוש טיפש וגמור
    חיי 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכושל
    סגור
  • גם אם זה נכון ? (ל"ת)
    פילי 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    צודק אבל....
    רן 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל זמן שאת הכת הביביסטית לא ניתן לבלבל עם עובדות וגם אם הם מבינים שיש בעיה, גם כשהם מבינים שמזלזלים בהם ומתעלמים מכל חוק או עניין מוסרי. הם ממשיכים לבחור בו שוב ושוב בטענה המגוכחת שאין אף אחד אחר שראוי או יכול להחליפו. עד שלא יבינו שגם אם ימנו את חיית המחמד שלו במקומו היא תזיק פחות, הם ממשיכים לחפור לעצמם את הקבר וגוררים את כל המדינה יחד איתם.
    סגור
  • 1.
    הסתכלתי במדחום הישן
    ZB 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    35 מעלות מתחת לנורמלי
    סגור