ויראלי

אייל ברקוביץ' תוקף את נתניהו: "עבדת עלינו"

אייל ברקוביץ' פרסם לפני זמן קצר תמונה של ראש הממשלה כשהוא מחייך, וכתב: "תמשיך למשוך זמן, רק תזכור- כל יום שאתה בכיסא שלך, חייל נהרג. תמשיך לחייך"
רוני שיינר |  2
אייל ברקוביץ' (צילום מסך רשת 13)
הבוקר הותר לפרסום כי סרן אלון סאקאג'יו, בן 22 מחדרה, מפקד צוות צלפים בסיירת חרוב, נהרג בלילה האחרון במהלך מעצר מבוקשים וסיכול טרור בג'נין.  
לפני זמן קצר, אייל ברקוביץ' פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה בה נראה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כשהוא מחייך, וכתב: "עבדת עלינו. נכבוש את עזה, נמוטט את החמאס, נחזיר את החטופים. עכשיו רפיח. תמשיך למשוך זמן, רק תזכור- כל יום שאתה בכיסא שלך, חייל נהרג. תמשיך לחייך". 
 
בראשון האחרון נתניהו התראיין לתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14. ראש הממשלה דן בין היתר בנושא החטופים, הזירה הצפונית וסוגיות נוספות הקשורות במלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס. הריאיון חולל סערה לאחר שנתניהו ציין כי הוא מוכן לעסקה שתחזיר רק חלק מהחטופים, בתמורה שלאחר מכן ישראל תמשיך להילחם – אך לא מוכן לסיים את הלחימה באופן מלא, "גם כדי שיראו וייראו, ככה יעשה למי שטובח ביהודים", אמר. 
ינון מגל תקף את כתבת מעריב, מיקי לוין, על טור דעה שהעלתה על התוכנית: ""אני לא מבין. כל טמבל יכול לכתוב טור בעיתון? אין רף מינימום? טיפה אינטליגנציה? משהו בסיסי אפילו?". לוין השיבה לו: "ינון מגל יודע לבקר את כולם, אבל לא מסוגל לקבל ביקורת בעצמו. אם אני טמבלית- למה אתה קורא אותי שוב ושוב. אני למשל מעולם לא צופה בך, רק כשנתניהו מגיע להתראיין אצל העובד הרצע שלו". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש אנשים שאצלהם ביבי תמיד אשם
    רוני 53 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ירד גשם ביבי אשם . חם מידי ביבי אשם . רעידת אדמה ביבי אשם . ממש מחלה יש לאנשים האלה , הכל אצלם מתחיל ונגמר בביבי והוא תמיד אשם .
    סגור
  • כי הוא אדם, פשוט מאוד. כשאולמרט כשל ביבי אמר שהוא הראש
    מיקי 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והוא אשם, הוא לא האשים את הצבא, רק את אולמרט. עכשיו שהכישלון הגדול ביותר בתולדות המדינה. אפילו שלצבא יש אחריות, מי שעומד בראש המדינה ומנחה את מדיניות הצבא ונותן כספים לחמאס, לא אשם? ברור שלא, אתם שטופי מוח ולא משנה מה שמחריב המדינה יעשה את תלקקו לו.
    סגור