תקשורת ומדיה

בן כספית נכנס במגיש ערוץ 14: "עסקן ביבים עילג ועתיר סנטרים"

בן כספית זוכר ליעקב ברדוגו, הפרשן הפוליטי של ערוץ 14, את הביקורת החריפה שמתח על גדי איזנקוט בימים שלפני מתקפת הטרור. בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב בן כספית: "עסקן ביבים עילג, עתיר סנטרים וכרס משתפלת, מטנף על הרמטכ"ל ומלגלג על 'תרחישי האימים' שגדי איזנקוט מפיץ ועל ה'תבהלה'"

מערכת ice |  5
בן כספית נגד ערוץ 14 (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay, מסך ערוץ 14)
בן כספית, איש התקשורת ומגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, מרבה למתוח ביקורת חריפה על ערוץ 14 בכלל ועל הכתבים השונים הפועלים במסגרתו. הפעם, הגיע תורו של הפרשן הפוליטי בערוץ 14, הלוא הוא יעקב ברדוגו
בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום (חמישי) ברשת החברתית X  (לשעבר טוויטר), בן כספית שיתף קטע צפייה מתוך תוכנית הטלוויזיה "ישראל הבוקר" של ערוץ 14 אשר שודרה בשנה שעברה, במהלכה ברדוגו מתח ביקורת חריפה על גדי אינזקוט.
בקטע הצפייה שפרסם כספית ברשת החברתית, אמר הפרשן הפוליטי של ערוץ 14, יעקב ברודוגו, כי אינזקוט מקיים מהומה גדולה הוסיף כי הוא "יוצר הרבה מאוד פאניקה במערכות".
"לפעמים אני מקשיב בעיקר  למי שעושה את הדרמה הגדולה וצריך לשאול איך ולמה ויוצר הרבה מאוד פאניקה במערכות, בגלל כל מיני קשרים שלו, גדי אינזקוט. מי שמתהלך בכנסת, יודע שבתקופה האחרונה אחד המוליכים של הפחד, הבהלה, של התבהלה, זה הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט", כך טען יעקב ברדוגו בתוכנית הבוקר של ערוץ 14.
 
בהמשך דבריו, הוסיף ברדוגו: "חברי הכנסת מספרים את זה, בדרכו ה'דובית' מה שנקרא, כאילו העגלגלה, הוא מתאר תרחישי בלהות. כאילו אנחנו בפני אבדון ואנחנו גם זוכרים את המשפטים שלו לפני מלחמת 73', אין ספק שממניעים פוליטיים". 
בעקבות דברים אלו, בן כספית מיהר לפרסם ציוץ חריף נגד הפרשן הפוליטי של ערוץ 14 וכתב לעוקביו: "תקשיבו לזה טוב. יש כאן הכל. עסקן ביבים עילג, עתיר סנטרים וכרס משתפלת, מטנף על הרמטכ"ל ('בדרכו הדובית והעגלגלה') ומלגלג על 'תרחישי האימים' שגדי איזנקוט מפיץ ועל ה'תבהלה'".
בהמשך הציוץ, הדגיש כספית כי הוא אכן מסכים עם טענה אחת שהציג ברדוגו בימים שלפני ה-7 באוקטובר: "בדבר אחד ברדוגו צדק: איזנקוט היה אכן מראשי המתריעים והמזהירים מפני התדרדרות ביטחונית כוללת. הוא הזהיר שוב ושוב, בכל דרך. בראיונות, בשיחות, בניירות, בישיבות סגורות. נתניהו וברדוגיו נחרו בבוז. את ההמשך אתם מכירים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בן כזבים חלאת המין האנושי. מקומו בכלא הוא מסכן את לוחמי
    דניאל 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צה"ל באמצע מלחמה.
    סגור
  • 4.
    בן כזבים מודיע משטרתי הורשע ארבע פעמים בגן הוצאת דיבה
    דניאל 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולשון הרע נגד נתניהו ..ועכשיו נתבע שוב בפעם החמישית..הוא משתין על בתי המשפט..כי הוא חוזר שוב ושוב על העברה ! בארה"ב על עברה חוזרת נכנסים למספר שנים לכלא .
    סגור
  • 3.
    בן כספית האובססיה שלך חולנית
    ישי 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואיני מכובדי ביבי ואו מצביעי מפלגתו. אבל העיסוק שלך בנושא הוא טו מאץ'
    סגור
  • 2.
    יותר מעליב זה רמטכ"ל עם כרס משתפלת
    מישהו 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבד נרצע של המפלגה הדמוקרטית.
    סגור
  • 1.
    כזבית
    אורנית 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן כספית העלוב שבעלובים, יש לך עוד פרצוף למתוח ביקורת על מישהו? חתיכת קרש, שחי ומתפרנס שנים רבות, רק על טינופים והכפשות על משפחת נתניהו. תקשיב איש שפל, רק פעם אחת הזכירו אותך, ותראה איך נפגעת. מה תגיד משפחת נתניהו על כך שיותר מעשר שנים אתה מכפיש את המשפחה כל יום במגילות רשע ושקרים? טול קורה, עיתונאי קטן ועלוב
    סגור