תקשורת ומדיה

ינון מגל נחשף ע"י ערוץ 12: כמה כסף הוא גובה ממילואימניקים?

בקבוצת הטלגרם בשם "ינוניוז" של מגל, מתפרסמים בתי עסק רבים של מילואימניקים במטרה לסייע להם. תחקיר חדש חושף כי הפרסום המדובר אינו ניתן כמחווה טובה, אלא רק לאחר תשלום בסך אלפי שקלים. ינון מגל מסר בתגובה: "ינוניוז היא פלטפורמה שמפרסמת גם בכסף (כמו בערוץ 12), יש גם מבצעים"
מערכת ice |  6
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
העיתונאי ומגיש תוכנית "הפטריוטים" (בה צפויה להתראיין בקרוב השרה רגב לאחר הסערה התקשורתית), ינון מגל, הוא גם הבעלים הגאה של קבוצת טלגרם בשם "ינוניוז", בה הוא מפרסם עסקים של מילואימניקים שנפגעו כתוצאה מהמלחמה ההמושכת – ובכך מצליח להפנות אליהם את תשומת הלב, ולסייע להם. תחקיר של ערוץ 12 חושף כי הסיוע המדובר לא ניתן כטובה והערכה לבעלי העסקים, אלא בתשלום בלבד.
התחקירנית אשר יצרה קשר עם בעלי הערוץ הציגה עצמה כאשתו של מילואימניק אשר הוקפץ למלחמה, וביקשה ממנו עזרה בפרסום העסק. התשובה שקיבלה: "המחיר במבצע, 1,500 שקל פלוס מע"מ". צוין בפניה כי בשל העובדה שמדובר בחייל מילואים, היא זוכה להנחה של 500 שקל, ותקבל פרסום בטלגרם ובוואטסאפ, שעלותו ללא הנחה היא 2,000 שקל. מפעיל הערוץ שיתף בנוגע לפרסומים אחרים שנעשו בערוץ: "השבוע פרסמנו שני מילואימניקים שיש להם מחסן עצים והעסק שלהם נסגר, עשינו להם פרסום בכל הרשתות".
בתגובה לפרסום, ינון מגל הגיב: "המערכת פרסמה מאות, אם לא אלפי הודעות ופרסומים בחינם (עוד קודם למלחמה) ועדיין עושה זאת כל יום. מערכת ינוניוז היא פלטפורמה שמפרסמת גם בכסף (כמו בערוץ 12). הנוהל הוא שפרסום דרך סמנכ"ל השיווק עולה כ-1,500 שקל, לפעמים יותר ולפעמים פחות. יש גם מבצעים".
נציין כי לאחרונה יצאה לדרך התוכנית למסלול השקעות של מינהלת התקומה, במטרה לשמר את הפעילות העסקית ביישובי עוטף עזה. במסגרת התוכנית יחולקו לבעלי העסקים מענקים בסך מיליוני שקלים, במידה ויימצאו זכאים לכך.
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אתם ממש שקרנים
    אלה 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ינון מגל תורם ועוזר תלכו כפרה עליו
    סגור
  • 5.
    הצגה
    יעקובו 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגע ערוֶץ הימין ליטל שמש. מדברת מיתוך רחמים וכאב על השבחים שניכנסים בגנבה לארץ ולליטל שמש הלב ניקרע על פועלים ערבים מיסכנים שבסך הכל רוצים לחיות. הבעיה שהצבועה ליטל שמש שכחה שאלו חיות שניכנסים למדינה לישרוף ולריצוי יהודים ואולי הערוץ הימני. משנה את עורו עם שמאל זוחל בדמות האחות הרחמניה של רוצחי יהודים
    סגור
  • 4.
    ינון מגל, איזה גועל!! תתבייש. חשבתי שאתה ערכי. (ל"ת)
    אלי 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3.
    כמה קינאה!! כמה רעל!! הכל יתהפך על ערוצי התרעלה. (ל"ת)
    חיים 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    אכן פטריוט למופת. NOT!
    דני54 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולם יודעים שהעלות האמיתית לפרסום בטלגרם היא אפסית, ולכן כל התשלום או רובו הוא ככל הנראה רווח נטו. יפה לך ינון - איזה פטריוט! עאלק!
    סגור
  • 1.
    ינון ניוזזזז
    שלווה חן 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ה ה ה לא ציפיתי למשהו ישר והגון מזיונון שגל
    סגור