תקשורת ומדיה

מירי רגב שוברת שתיקה: "אענה על כל השקרים של דרוקר"

לאחר תחקיר "המקור" בו נחשפו שיטות עבודה בעיתיות במיוחד במשרד התחבורה, הכוללות דירוג של רשויות מקומיות ועיריות על פי היקף המצביעים לשרה רגב - אשר זיכו אותן בטובות הנאה, נוצרה סערה ציבורית בנושא. כעת, השרה רגב מתכוונת להתייצב מול המצלמות ולהשיב על השאלות הקשות בנושא
מערכת ice |  5
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחרונה העיתונאי רביב דרוקר פרסם בתוכנית הטלוויזיה "המקור" תחקיר החושף שיטות עבודה מפוקפקות במשרד התחבורה, וביניהם דירוג של ערים ויישובים בשיטת "רמזור" על פי מידת היכולת של ראשי הרשויות לסייע לרגב בבחירות המקדימות בליכוד, ותיעדוף רשויות המספקות קולות לשרה רגב בבחירות אלו. התחקיר עורר סערה ציבורית ענפה במיוחד, אך נראה כי כעת השרה מוכנה להשיב אש ולענות על השאלות הקשות שנטענות כנגדה.
הערב (ראשון, 21:00), שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב צפויה להתייצב באולפן "הפטריוטים" ותנסה לענות על שאלות המראיינים בנושא שהצליח להסעיר את המדינה, כולל את חבריה למפלגת הליכוד. ערוץ 14 פרסם טיזר לריאיון, ובו נכתב הציטוט: "אענה על השקרים של רביב דרוקר".
נזכיר כי בתחקיר עלו ציטוטים בעיתיים במיוחד, אשר חשפו את דרך העבודה של המשרד: ירוק זה רשויות שצריך לתת להן, צריך להילחם בשבילן. צהוב זה רשויות שאם אפשר נחמד. אם נראה שהאוצר זורם איתנו - סבבה. אם לא - לא סוף העולם. לבן - שלחו מכתבים, נדבר".  בתחקיר נחשפו מסמכים בהם רגב חתמה בכתב ידה על החלטות כי הן נעשו "בהתאם להנחיית גורמי המקצוע". לאחר הפרסומים הללו עלתה דרישה לפתוח בחקירה פלילית כנגד השרה ומשרדה - אך זו טרם נפתחה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מירי פחדנית שפנית
    נראה אותך תובעת 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבעי נראה אותך אין לך על מה
    סגור
  • 4.
    למירי היקרה
    דודו 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם דרוקר המציא את כל מה שחשף היית גובה מיליונים ממנו,את יודעת שהוא רק אמר את האמת
    סגור
  • 3.
    אישה הזויה חסרת שכל אך מה? שרה בישראל..הבנתם?
    ש. מנהיים 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ה' שמור את העימדה.
    סגור
  • 2.
    מירי רגב
    אני 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבטחת שתגישי תביעת דיבה נגד דרוקר וערוץ 13.נו מה קורה אם זה. התשובות שלך לתוכנית ״פטריוטים״ לא יהיו מספקות בכל מקרה. מצפה ממך לגיש תביעה ואז נשמע את תשובותייך
    סגור
  • 1.
    דרוקר ידוע בשקריו (ל"ת)
    הרועצת המשפטית 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור