תקשורת ומדיה

טלי גוטליב תיחקר בחשד ל"גילוי מידע סודי"? "אין לי כוונה להתייצב"

לאחר שחברת הכנסת פרסמה תיאוריות קונספירציה בנוגע לשקמה ברסלר, היועמש"ית ביקשה מהמשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד גוטליב. בתגובה, חברת הכנסת צייצה ברשת X: "אין יל כל כוונה להתייצב לחקירה, חסינות היא מוחלטת ולא ניתנת להסרה"
מערכת ice |  1
גלי בהרב מיארה, טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ, תומר נויברג)
בחודש ינואר פרסמה חברת הכנסת טלי גוטליב תיאוריית קונספירציה ברשת X (טוויטר לשעבר), הקושרת את בעלה של שקמה ברסלר (ממובילות המחאה נגד הרפורמה המשפטית) למוסד ולמנהיג חמאס, יחיא סינוואר. כעת, ע"פ דיווח של חדשות 13, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה הורתה למשטרה לפתוח כנגדה בחקירה פלילית בחשד ל"גילוי מידע סודי".
חברת הכנסת מיהרה להגיב על הדיווח בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר), ואמרה: "גברת יועמש"ית הדליפה כי בדעתה לחקור אותי באזהרה. כדרכה של הגברת אשלח לה מסר בהדלפה. חסינות לפי סעיף 1 לחוק החסינות היא מוחלטת ולא ניתנת להסרה. על כן, כל שנותר לה זה לסמוך על רצוני הטוב ולבקש ממני להיחקר". בהמשך היא הבהירה באופן ברור – "אין לי כל כוונה להתייצב לחקירה".
נזכיר כי לפי פרסום של ישראל היום, עורכי דינה של שקמה ברסלר פנו בחודש פברואר לראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה וכן ליועצת המשפטית בדרישה לפתוח נגד ח"כ גוטליב חקירה בעקבות שורה של עבירות חמורות, וביניהן:  סיוע לאויב במלחמה, גילוי מידע חסוי בניגוד לחוק שירות הביטחון הכללי, תעמולה תבוסנית, שימוש לרעה בכוח המשרה, הפרת אמונים ולשון הרע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך היא תחקר עם היא לא תגיע כי יש לה חסינות!!! (ל"ת)
    רחל רוטנר 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור