תקשורת ומדיה

דרמה ב-ynet: זה המנכ"ל החדש שמונה אחרי העזיבה המפתיעה

אחרי שברק  קלמנוביץ', מנכ"ל אתר החדשות ynet, הודיע בשבוע שעבר כי הוא עוזב את תפקידו לאחר 22 שנה בקבוצת ידיעות אחרונות, נודע כי מי שמונה במקומו לתפקיד הוא שי מגל, שמשמש כיום כמנכ"ל אתר אולג'ובס
מערכת ice |  1
נוני מוזס מו"ל ידיעות אחרונות (צילום KOKO/פלאש 90)
ברק קלמנוביץ', מנכ"ל אתר החדשות ynet, הודיע בשבוע שעבר כי הוא עוזב את תפקידו לאחר 22 שנה בקבוצת ידיעות אחרונות. קלמנוביץ' החליט לעזוב את תפקידו הבכיר לטובת ניהול מיזם תוכן עצמאי, וזאת כאשר הקבוצה מתמודדת עם קיצוצים משמעותיים של עובדים וגל עזיבות.
היום (שני) נודע כי מי שמונה במקומו של קלמונוביץ' בתפקיד הוא שי מגל, שימונה בקרוב למנכ"ל אתר YNET. מגל מגיע למעשה מתוך קבוצת ידיעות אחרונות, כשהוא משמש כמנכ"ל אתר אולג'ובס, שנמצא בבעלות הקבוצה. נוסף על כך, מגל שימש בעברו גם כמשנה למנכ"ל YNEY, משנה למנכ"ל אתר וואלה! וכמנכ"ל קבוצת קו מנחה.
 
כזכור, לאחר שהצטרף לקבוצת ידיעות אחרונות בשנת 2007, שימש קלמנוביץ' כמנהל מסחרי, סמנכ"ל מכירות ו-CDO של קבוצת ידיעות אחרונות. כזכור, בחודש מרץ האחרון דווח כי מערכת ידיעות אחרונות עוברת שינויים משמעותיים בשל מינויים חדשים.
בעקבות כך, אבי משולם מונה לתפקיד העורך הראשי של קבוצת ידיעות אחרונות ושל אתר Ynet. בחודש יוני האחרון נודע כי עורך ידיעות אחרונות, נטע ליבנה, עזב את הקבוצה לאחר השלמת המינוי של אבי משולם לתפקיד העורך הראשי.
על אף ההודעה הדרמטית של לבנה בחודש יוני האחרון, העורך הראשי היוצא של ידיעות אחרונות עזב ברוח טובה את תפקידו. כידוע, לליבנה ניסיון רב שנים במספר תפקידים בכירים בעולם התקשורת ובקבוצת ידיעות אחרונות. כזכור, בשנת 2012 מונה ליבנה לראש מערכת החדשות ב"ידיעות אחרונות", ובאוגוסט 2018 הוא מונה לתפקיד העורך הראשי לאחר פרישתו של רון ירון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיתון מיותר
    עיתון מת 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתון פח שעבר זמנו
    סגור