תקשורת ומדיה

דרמה ב- ynet: המנכ"ל עוזב במפתיע לאחר 4 שנים ללא מחליף

ברק קלמנוביץ', מנכ"ל אתר החדשות ynet עוזב לאחר 22 שנה בקבוצת ידיעות אחרונות, כאשר עדיין לא נמצא לו מחליף. מנכ"ל ווינט, החליט לעזוב למיזם תוכן עצמאי, וזאת כאשר הקבוצה מתמודדת עם קיצוצים משמעותיים של עובדים וגל עזיבות.
מערכת ice |  3
נוני מוזס מו"ל ידיעות אחרונות (צילום KOKO/פלאש 90)
ברק קלמנוביץ', מנכ"ל אתר החדשות ynet עוזב לאחר 22 שנה בקבוצת ידיעות אחרונות, כאשר טרם נמצא לו מחליף. מנכ"ל ווינט, החליט לעזוב את תפקידו הבכיר לטובת ניהול מיזם תוכן עצמאי, וזאת כאשר הקבוצה מתמודדת עם קיצוצים משמעותיים של עובדים וגל עזיבות.
לאחר שהצטרף לקבוצת ידיעות אחרונות בשנת 2007, שימש קלמנוביץ' כמנהל מסחרי, סמנכ"ל מכירות ו-CDO של קבוצת ידיעות אחרונות. כזכור, בחודש מרץ האחרון דווח כי מערכת ידיעות אחרונות עוברת שינויים משמעותיים בשל מינויים חדשים.
בעקבות כך, אבי משולם מונה לתפקיד העורך הראשי של קבוצת ידיעות אחרונות ושל אתר Ynet. בחודש יוני האחרון נודע כי עורך ידיעות אחרונות, נטע ליבנה, עזב את הקבוצה לאחר השלמת המינוי של אבי משולם לתפקיד העורך הראשי.
על אף ההודעה הדרמטית של לבנה בחודש יוני האחרון, העורך הראשי היוצא של ידיעות אחרונות עזב ברוח טובה את תפקידו. כידוע, לליבנה ניסיון רב שנים במספר תפקידים בכירים בעולם התקשורת ובקבוצת ידיעות אחרונות. כזכור, בשנת 2012 מונה ליבנה לראש מערכת החדשות ב"ידיעות אחרונות", ובאוגוסט 2018 הוא מונה לתפקיד העורך הראשי לאחר פרישתו של רון ירון.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זאת הקארמה
    מיכל 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמסקר בשנאה פילוג וחוסר ציונות לא יזכה לברכה
    סגור
  • 2.
    זאת הקארמה
    מיכל 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמסקר בשנאה פילוג וחוסר ציונות לא יזכה לברכה
    סגור
  • 1.
    בורחים לפני הקריסה (ל"ת)
    הד ק 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור