תקשורת ומדיה

בני כבודי נחשף בקמפיין מפתיע: "להרחיב את המודעות בקרב הציבור"

האגודה לסוכרת נעורים סוג 1, משיקה קמפיין חדש לזיהוי סימנים מזהים למחלה, בהובלת השדרן הוותיק. הקמפיין יעלה גם בפריסה רחבה בסושיאל במטרה לעודד אנשים עם תסמינים אלו לגשת להיבדק ולאתר מוקדם את המחלה. איש התקשורת סיפר: "כבן לאב עם סוכרת אשר מטופל במחלה שנים רבות, אני מכיר היטב את המחלה והשלכותיה"
מערכת ice | 
בני כבודי (צילום יח"צ)
האגודה לסוכרת נעורים סוג 1, משיקה קמפיין חדש לזיהוי סימנים מזהים למחלה, בהובלת השדרן בני כבודי. הקמפיין אשר שהופק בשיתוף עם משרד הפרסום ראובני פרידן, על מנת להעלות המודעות לזיהוי תסמינים אופייניים לסוכרת נעורים סוג 1 כגון עייפות, ירידה במשקל, תכיפות במתן שתן ועוד.
הקמפיין יעלה גם בפריסה רחבה בסושיאל במטרה לעודד אנשים עם תסמינים אלו לגשת להיבדק ולאתר מוקדם את המחלה. אפרת טיש, מנכ"לית האגודה לסוכרת נעורים סוג 1: "חשוב לנו באגודה להעלות לסדר היום את התסמינים לסוכרת סוג 1, המחלה יכולה להיות מאובחנת בכל הגילאים, וחשיפת הציבור לסימנים המזהים בשלב מוקדם הינה משמעותית".
 

"אני קוראת לכל מי שחש תסמינים בלתי מוסברים כגון צימאון מוגבר, השתנה מרובה, ירידה במשקל ועייפות - לא להתעלם מהם ולבקש בדיקת דם פשוטה באצבע. אנו מאמינים שהקמפיין ירחיב את המודעות בקרב הציבור בישראל". שדרן הרדיו בני כבודי חיזק את דבריה.
"כבן לאב עם סוכרת אשר מטופל במחלה שנים רבות, וכמי שנחשף רבות למקרים של חיילים עם סוכרת אצלנו בגלגל"צ, אני מכיר היטב את המחלה והשלכותיה. אני שמח לקחת חלק בקמפיין חשוב זה, שמטרתו היא להעלות את המודעות בנושא, ולעודד אנשים עם תסמינים לפנות לרופא לצורך בדיקה וזיהוי מוקדם. זיהוי מוקדם יכול לשפר משמעותית את איכות החיים של החולים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה