תקשורת ומדיה

לאחר שהשחקן האהוב ודוגמנית העל התגרשו: הסיבה הדרמטית נחשפת

שנה וחצי עברו מאז שדוגמנית העל ג'יזל וכוכב ה-NFL לשעבר תום בריידי פירקו את הנישואין הפוטוגניים. כעת, הסיבה לפרידה נחשפת. מתברר כי הדוגמנית הברזילאית לא נשארה נאמנה לבריידי בתקופת הנישואין 

מערכת ice | 
טום בריידי (צילום tombrady@ אינסטגרם)
באוקטובר 2022, לאחר 13 שנות נישואים, הזוג הפוטוגני טום בריידי ודוגמנית העל ג'יזל בונדשן התגרשו במפתיע והשאירו את המעריצים המומים. בריידי ובונדשן נישאו בפברואר 2009  ולזוג שני ילדים משותפים. הבן בנג'מין ריין, בן 12, והבת ויויאן לייק בת ה-9, כאשר לבריידי יש ילד נוסף - ג'ון אדוארד, בן 15, עם האקסית ברידג'ט מוינהאן. 
נזכיר כי בוולנטיינ'ס דיי האחרון, נצפתה הדוגמנית מתנשקת עם מאמן הג'יגי'טסו שלה, חואקין וולנטה. קודם לכן ניהלה הדוגמנית מערכות יחסים מתוקשרות עם לאונרדו דיקפריו וקלי סלייטר.
לפי דיווח ב"דיילי מייל", ג'יזל בגדה בכוכב ה-NFL במשך שנים עם וולנטה שככל הנראה היווה את הסיבה המרכזית לגירושם של השניים. בימים אלו, בריידי בזוגיות מנחמת עם לא אחרת מאשר האקסית המיתולוגית של רונאלדו, הדוגמנית אירינה שייק. לפי דיווחים, בריידי ידע על הבגידות בשנים האחרונות אבל על מנת לשמור על ילדיו, העדיף שלא להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה לתקשורת. 
בריידי, זכה שבע פעמים בסופרבול (שש עם ניו אינגלנד פטריוטס, פעם אחת עם טמפה ביי באקנירס - 12% מכל הסופרבולים אי פעם). חמש פעמים זכה ב-MVP של הסופרבול וזכה שלוש פעמים ב-MVP של העונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה