ויראלי

ג'יזל וטום בריידי מתגרשים? דוגמנית העל עזבה את הבית

חודשים ספורים אחרי שפרש מעולם הפוטבול ואז התחרט, טום בריידי ואשתו, דוגמנית העל ג'יזל בונדשן, נקלעו לריב ענק

מערכת ice | 
גיזל ובריידי (צילום אינסטגרם)
על פי דיווחי מקורבים, דוגמנית העל הגרמניה עזבה את ביתה המשותף עם בעלה, כוכב הפוטבול האמריקאי בעקבות ריב שהתפוצץ. הסיבה – ההחלטה של בריידי (45) לא לפרוש מלשחק פוטבול. יחד עם זאת דיווחים נוספים מוסרים כי זה כבר קרה בעבר והם תמיד השלימו.
לאחרונה כוכב הספורט הפסיד 11 ימי אימונים ולאחר שנשאל על כך אמר: "זה עניין אישי... לכולם יש דברים מסובכים שהם מתמודדים עמם... אני בן 45, יש הרבה דברים שקורים". יחד עם זאת נציגים רשמיים מטעם הזוג, אשר לו שני ילדים משותפים, מסרבים להגיב.
 
כאמור מקורבים מספרים על כך שהסיבה לריב היא אי הסכמה בנוגע לבחירות המקצועיות של בריידי. הבחירה לפרוש מפוטבול הגיעה לאחר הסכמה בין הזוג שהגיע הזמן שבריידי ישקיע יותר במשפחה ויאפשר לדוגמנית לעבוד יותר ולא רק לדאוג לילדים. גיז'ל אפילו ציינה בראיון בעבר: "הוא מתרכז על הקריירה ואני מתרכזת על הילדים".
יחד עם זאת, שישה שבועות בלבד אחרי שהכריז על הפרישה המתוקשרת, הוא לקח את דבריו בחזרה והחליט לחזור לשחק באותה הקבוצה ממנה פרש.
 
למרות שבריידי כן דואג לילדים כשבונדשן עובדת בחו"ל הוא עדיין טוען שהוא יכול ואמור להשקיע בהם יותר ושבונדשן התעמתה עמו על כך: "זה אולי מסתדר לך, הכול מסתדר בשבילך. אבל זה לא מסתדר בשבילי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה