תקשורת ומדיה

אילה חסון מקבלת פרס מרגש וחושפת: "לא הצלחתי לישון בצורה שפויה"

העיתונאית האהובה ומגישת מהדורת החדשות של כאן 11, התייצבה בטקס מרגש לצורך קבלת "פרס ירושלים" לעיתונאות, המוענק על ידי העיתון "בשבע" מאז שנת 2004. היא הודתה על המעמד המרגש ואמרה: "הבנתי את גודל השעה, אנחנו נתגבר"
מערכת ice |  2
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
פרס ירושלים מוענק על ידי העיתון "בשבע" מאז שנת 2004, והוא בתוכו קטגוריות רבות, ביניהן: קידום הנוער, יזמות עסקית, סיוע בעלייה וקליטה ועוד. אחד הפרסים הנחשקים והחשובים, במיוחד בימים מתוחים אלו, הוא בתחום העיתונאות. הפרס ניתן לעיתונאי/עיתונאית אשר הצליחו להוכיח את עצמם במהלך השנה החולפת בזכות העשייה המשמעותית שלהם, ונועד להוות הכרת תודה עבור אותו איש תקשורת. היום (ראשון), הוא הוענק לאחת מהעיתונאיות האהובות בישראל.
הזוכה בפרס היא אילה חסון, אשר מגישה את מהדורת החדשות של כאן 11 (תאגיד השידור הציבורי), והיא התייצבה לכנס שנערך בירושלים לצורך קבלתו. בסרטון שהוצג, חסון הודתה על המעמד המרגש ואמרה: "בימים רגילים אני מאמינה שהתפקיד שלי כעיתונאית הוא לתקן, לשפר את החברה ואת הגופים שלה. אני סוג של גוף ביקורת נוסף מתוך רצון שתהיה פה חברה טובה יותר והנהגה טובה יותר".
בהמשך היא התייחסה לתקופה המתוחה שעוברת על מדינת ישראל, והסבירה כי "הסיפור הוא אחר באופן מובהק", וכי היא החליטה לשנות לחלוטין את הדרך בה היא מעבירה את מהדורת החדשות.  "כזאת מלחמה לא הייתה לעם ישראל, ממש מלחמה של קיום. מהיום הראשון הבנתי את גודל השעה ואת גודל הרגע, האמנתי שאנחנו נתגבר על המהלומה שחטפנו והבנתי שנצא ממנה. לכן אני פעלתי מתוך אחריות – לא רק כעיתונאית אלא גם כאזרחית במדינת ישראל". בנוסף, היא חשפה כי ב-110 הימים הראשונים למלחמה היא "כמעט לא הצליחה לישון בצורה שפויה" - דבר שאזרחים רבים יכולים להזדהות איתו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כן, היא כבר התנצלה על הכתבה השקרית על בנט שפימפמה למסך
    שי 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן, היא כבר התנצלה על הכתבה השקרית על בנט שפימפמה למסך מדפי מסרים של הליכוד? היא בתחתית הטבלה מבחינת אתיקה עיתונאית, גם אם כתבותיה נעימות לאוזן.
    סגור
  • 1.
    אילה חסון
    Miryamh 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מגיע לה את הפרס עיתונאית סופר מקצועית לוחמת צדק כנה וישרה ונוסף על זה גם אהובה?????
    סגור