תקשורת ומדיה

רביב דרוקר משפיל את אילה חסון ושרון גל: "עיתונאות רעה"

בראיון חסר מעצורים, העיתונאי של חדשות 13 לא חוסך שום ביקורת: "'בנט בנה מבצר ב־50 מיליון שקל' - זו עיתונות רעה מאוד, תמיד חשבתי ששרון גל הוא עיתונאי רע מאוד. ערוץ 14 חד־משמעית. זה אמצעי תעמולה. לא צריך אפילו להגיד שהוא מקבל מסרים ישירים מהליכוד"
מערכת ice |  15
אילה חסון, שרון גל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
רביב דרוקר מצליח להביס את החברה לשעבר בחדשות 13, אילה חסון וזה מוציא ממנו חיוך לא קטן. גם לשרון גל הוא לא כל כך מתגעגע. בראיון ל'ישראל היום', הוא מדבר על שני הקולגות ולא חוסך כלל ביקורת.
דרוקר מספר על מלחמת הרייטינג בה הוא מנצח לאחרונה: "בוודאי שאני שמח, אבל מה שנראה היום כניצחון יכול להתהפך. כל תא בגוף שלי מצטמרר מההשוואה שלנו לערוץ 14. אני לא מתגונן בפני מי שחושב שאנחנו ערוץ שמאל. אנחנו ליברלים, רוב האנשים בערוץ כנראה לא הצביעו לנתניהו, אבל כשאצלנו יש תחקיר נגד גנץ - מפרסמים אותו.  היתה לנו תקלה בדרך, כשהגיעו כמה אנשים שהם לגמרי מהצד השני לא רק בדעות, אלא מבחינת ההשקפה שלהם על עיתונות. זה יצר אצלנו שני 'ערוצים' על המסך. כל צופה ראה את זה, וזה היה סכיזופרני ופרסונלי. ששרון גל ואילה חסון עזבו חזרנו להיות ערוץ 10".

עוד תקף את חבריו לשעבר: "בעיניי הם לא הביאו תחקירים, גל וחסון היו חלק ממכונה שהפיצה פייק ניוז בכמויות. המציאות היתה שחסון מנהלת כמעט 'ממלכה' משל עצמה, שנפרדת מכל הערוץ. ככה היה גם עם רוב כתבי החדשות. חלק לא קטן מהם לא רצו לבוא, והופיעו בתוכניות שלה תחת לחצים, בקשות והפצרות. היא מאוד השתנתה בשנים האחרונות בכל הקשור לסוג העיתונות שהיא עשתה. היא לא היתה עושה דברים כאלה בעבר. כשעוטפים גרעין קטן של אמת בשכבות על שכבות של השערות, רמזים וניחושים, שמרכיבים יחד פצצה רעילה כמו 'בנט בנה מבצר ב־50 מיליון שקל' - זו עיתונות רעה מאוד".
על שרון גל אמר: "תמיד חשבתי ששרון גל הוא עיתונאי רע מאוד, עוד הרבה לפני שהוא הלך להרפתקה ב'ישראל ביתנו'. אני זוכר את הסרט 'רק תאיר יודעת' שהוא עשה לערוץ 10, שהיו בו שלל שקרים ובדיות שרק עזרו להפיח רוח חיים בקמפיין 'זדורוב זכאי'. לכן אף פעם לא ייחסתי הרבה רצינות לעיתונות שהוא עושה. נכון שהמהדורה שלו מנצחת לעיתים את חדשות 13, אבל בעיניי זה לא אומר יותר מדי, חוץ מזה שהרבה אנשים מעוניינים לראות את סוג העיתונות הזה. ערוץ 14 חד־משמעית. זה אמצעי תעמולה. לא צריך אפילו להגיד שהוא מקבל מסרים ישירים מהליכוד"
מאילה חסון נמסר בתגובה כי "מהיום הראשון שבו הגעתי לערוץ 13, רביב דרוקר התקשה להתמודד עם ההצלחה שלי - סיפורים עיתונאיים ורייטינג גבוה - אז הוא ניסה להקטין עם שקרים והכפשות אז, וגם כעת בכתבה. אין תרופות נגד קנאה. מעניין שלפני העלייה לאוויר של התוכנית 'אזור בחירה', דרוקר וקברניטי הערוץ הפצירו בי להגיש יחד איתו, ממש לחצו. אני סירבתי בתוקף והסכמתי להגיש רק בנפרד, כי ידעתי מי הוא".
שרון גל וערוץ 14 סירבו להגיב.
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    חחח
    מעריץ 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רביב דרוקר הוא כלבלב של השמאל
    סגור
  • 14.
    דרוקר לוקח בהליכה לאחור
    טלי גורן-ספיר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמיד ראיתי רק ערוץ 11, ברגע שאילה חסון הגיעה אליו עברתי לראות את השעה של רביב דרוקר. אין בכלל מה להשוות את הביביסטית הזאת עם אדם שקול ואינטלגינטי כמו דרוקר
    סגור
  • 13.
    דרוקר השתן עלה לך לראש
    ע 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם אם תחיה עוד מאה שנים לא מתיג לקרסולייהם של אילה חסון ושרון גל. עיתונאי חוקר? מוצא ופולט ארס שנאה וזדון כשעל פניו חיוך של שמחה לאיד שהוא הוזה . סוג של עיוות, ברוח עיתונאי הערוץ.
    סגור
  • 12.
    חסון ושרון גל
    שמוליק 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כול הכבוד דרוקר כול מילה כונה חסון ושרון שני ביביסטים לקיקנים משמיצים את מפלגות המרכז ושמול כול הזמן ערוץ 14 סופר ביביסט צריך להחרים
    סגור
  • 11.
    דרוקר עם המבט החמוץ שלו. עם הרוע והנבזות
    והחיוך הנבזי והמתנשא 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    דרוקר עם המבט החמוץ אלי 04/2023/13 אני נימלט מלצפות בערוץ 10 כאשר אני רואה את הפנים החמוצות של האדון דרוקר , הוא מנסה להביע רצינות וכובד ראש . דעותיו הפוליטיות ידועות וצפויות ואינו מחדש דבר. לטעמי הוא נטל על הערוץ ,ואין לו תקנה !!!
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    אילה חסון
    Miryamh 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הריטינג של ערוץ 13 היה עולה רק בזכות אילה חסון שהיא עיתונאית מקצוענית אין כמוה ולא יהיה
    סגור
  • 9.
    פחחח...על זה נאמר הגמל לא רואה את הדבשת שלו
    יעקב אשדוד 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    9 4
    במקרה זה מדובר בלא עיתונאי עם צבע ואג'נדה ברורים מאוד. ללא שום ערך עיתונאי, מריונטה של השמאל. הכתבות והפרשנויות הטבות ביותר שלו, מעולם לא היו יותר מחצי אמת.
    סגור
  • 8.
    איך אפשר בכלל לכתוב באותה שורה
    שמעון לוי 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    7 6
    רביב דרוקר עיתונאי חוקר ובודק והשניים האחרים זן של שופרות דף המסרים המשוקץ של מפלגת הליכוד המזניח
    סגור
  • 7.
    אילה אסון סירבה להגיש יחד כי היא לא מסוגלת להתמודד
    היא לא עיתונאית 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    9 4
    חילה אסון היא אסון. תועמלנית עלובה נטולת אתיקה מקצועית
    סגור
  • 6.
    של נעליך מעל רגליך
    משה 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    9 4
    דרוקר שאתה מדבר על שרון ועל איילה זה רק מקנאה ושנאה איזה רוע ועוד דבר חשוב של נעליך מעל רגליך שאת מדבר עלהם .אלק עיתנות
    סגור
  • 5.
    הבעיה עם איילה חסון שהיא התנתקה מהמציאות
    YZ 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    11 6
    העובדה היא שמיום שהיא עזבה את ערוץ 13לערוץ 11, הריטינק של 13 עלה וזה של 11 ירד. 50 מילון ש"ח שיפוצים???!!! אין בכל רעננה בית אחד ששוה 50 מיליון ש"ח, גם אחרי שיפוצים.
    סגור
  • 4.
    רביב דרוקר, ברוך קרא,בן כספית, אמנון אברמוביץ'
    ברורררררר 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    7 7
    אילנה דיין , סמי פרץ, גידי וייץ,גיא רולניק -זוהי נבחרת החלומות של העיתונות. אסלה חסון, שרון אלגאווי אפילו לא בליגה למקומות עבודה.
    סגור
  • 3.
    רביב דרוקר
    אייל 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 7
    רביב דרוקר מספק עיתונאות איכותית, אמינה, מעניינת ובועטת. שידורי התעמולה בערוץ 14(כמובן, אבל לא רק), מזעזעים ובעיקר מאיימים על מה שעוד נשאר שפוי פה. שמעתי את השופט חשין ז"ל אומר פעם, שמרגע שאומרים על דבר שהוא לא יעלה על הדעת, הנה הוא מיד עולה על הדעת. ניסיון לצפות בערוץ 14, דומה לצפייה ברגעי" איכות" של בית האח הגדול, אם היו מכריחים בנוסף את דיירי הבית לצרוך סמי הזיה. רדידות וטפשות ניתוק זלזול וטירוף. פשוט טירוף. מזל שיש עוד עיתונאים, שעומדים בקו הקדמי, מסתכלים למציאות בעיניים בראיה מפוכחת ואנושית, נטולת פניות ואחראית. תודה!
    סגור
  • 2.
    אילה חסון ואלון גל אתם תותחים שאפו לכם
    אנונימית 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    9 11
    מר דרוקר עזוב אותם לנפשם בבקשה תסיר קינאה מעליך
    סגור
  • 1.
    דרוקר עם המבט החמוץ
    אלי 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    10 9
    אני נימלט מלצפות בערוץ 10 כאשר אני רואה את הפנים החמוצות של האדון דרוקר , הוא מנסה להביע רצינות וכובד ראש . דעותיו הפוליטיות ידועות וצפויות ואינו מחדש דבר. לטעמי הוא נטל על הערוץ ,ואין לו תקנה !!!
    סגור